انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و بانک رسالت

۰۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۲ کد : ۱۰۹۲۷ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و بانک قرض‌الحسنه رسالت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و بانک رسالت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و بانک قرض‌الحسنه رسالت که امروز یکشنبه، 3 شهریورماه برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های متنوع این سازمان، اظهار کرد: مرکز آموزش جهاد دانشگاهی خوزستان که در سال‌های گذشته میزبان برگزاری آزمون‌های متعدد، از جمله آزمون‌های استخدامی بانک‌ها بوده است، آمادگی دارد که در این زمینه همکاری لازم را با بانک رسالت داشته باشد.
وی افزود: در بخش آموزش‌های کوتاه‌مدت نیز بسیاری از آموزش‌های ضمن خدمت پرسنل بانک‌های استان خوزستان در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود. در بخش آموزش عالی نیز می‌توان در زمینه اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان، همکاری‌های مشترکی را تعریف کرد.
علوی با اشاره به فعالیت‌های درمانی جهاد دانشگاهی خوزستان، تاکید کرد: در حال حاضر دو مرکز پزشکی در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان فعالیت دارند و در زمینه اعطای تسهیلات به بیماران، به‌ویژه در بخش درمان ناباروری نیز آماده همکاری هستیم.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز گفت: این مرکز کار رصد افکار عمومی را انجام می‌دهد و در دو سال گذشته نیز چندین پروژه نظرسنجی از مراجعه‌کنندگان و مشتریان بانک‌های استان را به انجام رسانده است. 
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، حسام‌الدین باشی‌زاده، مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت در استان خوزستان نیز در این دیدار از آمادگی کامل این بانک برای همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و بانک قرض‌الحسنه رسالت به امضا رسید.


نظر شما :