جلسه شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استانداری خوزستان برگزار شد

جلسه شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، امروز (چهارشنبه، یکم آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد.
جلسه شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استانداری خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، در این جلسه که با حضور مدیران و معاونین مرکز رشد فناوری  سلامت جهاددانشگاهی خوزستان، امور بانوان استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاددانشگاهی، سازمان جهادکشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان همراه بود، ضمن تشریح طرح و بیان فرآیندهای اجرایی، نقاط ضعف و مشکلات موجود در روند اجرای طرح تبیین شد و راهکارهای برون رفت از این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست وظایف هر کدام از نهادها و سازمان های درگیر به اختصار توضیح داده شد و مقرر گردید مجریان طرح با حضور در محل این سازمان ها ضمن ارائه اطلاعات بیشتر، در معرفی پیشران ها از ظرفیت این سازمان ها استفاده کنند.

در این نشست همچنین درخصوص زنان روستایی واجد شرایط شرکت در طرح، موضوعاتی مطرح و قرار شد سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد.

با توجه به ظرفیت خوب سازمان میراث فرهنگی استان در حوزه آموزش، تولید و فروش مقرر شد به منظور توانمندسازی پیشران ها در حد ضرورت از این ظرفیت استفاده شود.

همچنین به جهت اطلاع رسانی بیشتر طرح مقرر شد که خبرگزاری ها با برگزاری نشست خبری در حوزه حساس سازی مدیران و اطلاع رسانی نهایت همکاری را داشته باشند.

کلید واژه ها: اشتغال توانمندسازی زنان مرکز رشد سلامت


نظر شما :