جهاد دانشگاهی در همه حوزه ها خوش درخشیده است

۰۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۶ کد : ۲۰۶۰۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
جهاد دانشگاهی در همه حوزه ها خوش درخشیده است

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در موقعیت‌های بسیاری در همه حوزه‌ها خوش درخشیده است اما ظرفیت بیشتری دارد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، سیدکریم حسینی اظهار کرد: خاستگاه جهادی و انقلابی سازمان جهاد دانشگاهی مشخص شده است اما آیا باید به وضعیت موجود قانع باشیم یا واقعا جای عرضه خدمات بیشتری در همه حوزه‌های پژوهشی، علمی و رسانه‌ای توسط این نهاد وجود دارد؟ جهاد دانشگاهی در موقعیت‌های بسیاری در همه حوزه‌ها خوش درخشیده است اما ظرفیت بیشتری دارد و از این نهاد انتظار بیشتری می‌رود.

وی افزود: این نهاد ظرفیت بالاتری دارد و می‌تواند در آینده، حضور فعال‌تری را به ویژه در زمینه‌های علمی و پژوهشی داشته و در رشد و توسعه کشور فعال باشد. در استان خوزستان نیز شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و گسترده‌ای از این نهاد بودیم و ان‌شاالله در آینده نیز بتواند در رفع مشکلات و پیشرفت استان سهم بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان جهاد دانشگاهی در خوزستان در زمان تصدی وی به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، گفت: در گذشته نیز ارتباط و همکاری بسیار خوب و موثری میان جهاد دانشگاهی خوزستان و استانداری در حوزه پژوهشی و رسانه‌ای داشتیم و این فعالیت‌ها تاکنون ادامه دارد.

کلید واژه ها: حوزه تاسیس جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی خوزستان


نظر شما :