دیدار اعضای جهاد دانشگاهی خوزستان با نماینده ولی فقیه

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۲ کد : ۲۹۴۹۹ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
دیدار اعضای جهاد دانشگاهی خوزستان با نماینده ولی فقیه

رییس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی‏ فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان و نزدیک شدن به حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم این توفیق شامل حالمان شود که از برکات ماه رمضان استفاده و بهره لازم را ببریم.

وی در خصوص ظرفیت های آموزشی و علمی جهاددانشگاهی استان خوزستان گفت: انصافا در خصوص فضای علمی زحمات بسیاری کشیده شده است. استفاده از نیروهای جوان سرمایه ای است که به آن توجه می شود ولی متاسفانه عده ای از افراد که به خودباوری نرسیده اند‏‏ از زمان قبل از پیروز نقلاب اسلامی تلقین کرده اند که ایرانی توان ساخت و ساز ندارد. ولی در حال حاضر مشاهد می شود که حرف برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: به خاطر دارید که در بحث پزشکی شاهد حضور پزشکان هندی و پاکستانی بودیم که بحمدلله هم اکنون شاهد رشد و شتاب در بحث پزشکی کشور هستیم. در بحث قطعات صنعتی نیز به مرحله تولید رسیده ایم که البته باید خواستار بکارگیری بیشتر جوانان در این بخش باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اهمیت فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری، در خصوص فرزندآوری و کنترل جمعیت اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه به بحث کنترل جمعیت بود و رژیم منحوس قبل از انقلاب اسلامی این امر را تبلیغ می کرد که این نیز دسیسه دشمنان اسلام عزیز بود.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت فرصت است و نه تهدید گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم و در این باره باید از  توانایی خود استفاده کنیم و موانع درمانی و بهداشتی را حذف کرد. همچنین به فکر توسعه زیرساختهای پزشکی بود و بستر لازم را در استان فراهم کرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان از مجموعه جهاددانشگاهی استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان جهاد دانشگاهی نماینده ولی فقیه


نظر شما :