رئیس جهاد دانشگاهی: توان حل مشکلات را در درون کشور داریم

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۱ کد : ۴۱۴۲۸ اخبار عمومی سازمان پژوهش و فناوری
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: ما به عنوان جامعه علمی و فرهنگی کشور معتقدیم توان حل مشکلات را در درون کشور داریم و در این زمینه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی: توان حل مشکلات را در درون کشور داریم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، دکتر حمیدرضا طیبی شامگاه چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه در نشست تببین اهداف جهاد دانشگاهی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید نهادی باشد که علم را به فناوری تبدیل و به جامعه ارائه می‌کند تا مشکلات جامعه مرتفع شود.

وی افزود: مجموعه کارهای انجام شده در جهاد دانشگاهی نشان‌دهنده آن است که پتانسیل کار در کشور فراوان است و باید از ظرفیت‌های موجود در کشور برای شکوفایی اقتصاد و رشد و توسعه کشور استفاده کرد.

طیبی ادامه داد: ما به عنوان جامعه علمی و فرهنگی کشور معتقدیم توان حل مشکلات را در درون کشور داریم و در این زمینه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده کرد. 

وی افزود: جامعه علمی و فرهنگی کشور باید به حوزه مدیریت کشور برای حل مشکلات کمک کند تا مجموعه مدیریتی کشور بتواند با تصمیم‌گیری درست در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، دکتر سیدعلیرضا علوی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، محمدحسین سرمست شوشتری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و علی‌محمد آخوندعلی سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اقدامات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت و راهکارهای ارتباط بیشتر برای همکاری بیشتر دانشگاه و جامعه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین اقدامات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری و همچنین آموزش و فرهنگ تشریح و اهداف جهاد دانشگاهی تبیین شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی


نظر شما :