رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

اثرگذاری جهاد دانشگاهی در رفع نیازهای کشور با به کارگیری متخصصان داخلی

۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۲ کد : ۴۷۳۲۷ اخبار عمومی سازمان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با به کارگیری متخصصان توانمند داخلی در طول ۴۰ سال هر جا نیاز بوده به حوزه‌های علمی و پژوهشی ورود کرده است، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت نیز در کارهای درمانگاهی و علمی فعالیت‌های خوبی داشته است.
اثرگذاری جهاد دانشگاهی در رفع نیازهای کشور با به کارگیری متخصصان داخلی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، دکتر محمدحسین سرمست ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی برگرفته از انقلاب و با اهداف علمی و فرهنگی و رفع نیازهای انقلاب در این حوزه، تشکیل شد.

وی افزود: این مجموعه متشکل از متخصصان علمی و توانمند داخلی است که در طول ۴۰ سال هر جا نیاز بوده به حوزه‌های علمی و پژوهشی ورود کرده است. جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت نیز در کارهای درمانگاهی و علمی فعالیت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امسال نیز در تحقق شعار سال یعنی تولید با اتکا به علوم دانش بنیان، جهاد دانشگاهی جزو اهداف این نامگذاری بوده است.

وی بیان کرد: از اهداف دیگر این مجموعه به کارگیری متخصصان توانمند داخلی در رفع نیازها و توجه به موضوع دانش بنیان است. در بحث دانشگاهی نیز این مجموعه از نظر علمی و امکانات عملی، در سطح مناسبی قرار دارد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :