بازدید شهردار اهواز از ایسنا و ایکنای خوزستان

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۱ کد : ۴۷۴۹۹ اخبار برگزیده فرهنگی
شهردار اهواز به مناسبت روز خبرنگار از ایسنا و ایکنای خوزستان بازدید کرد.
بازدید شهردار اهواز از ایسنا و ایکنای خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، رضا امینی که به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا حضور پیدا کرد، گفت: این روز بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات خبرنگارانی است که در همه شرایط اقلیمی‏، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای مطلع کردن مردم از اخبار صحیح و منصفانه، تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به رسالت خبرنگار افزود: امروز فضای اجتماعی و سیاسی کشور اقتضا می‌کند که رسالت خبرنگاری بر اساس جهاد تبیین حضرت آقا باشد؛ همیشه جهاد تببین مانع از جابه‌جایی حق از باطل می‌شود.

شهردار اهواز با اشاره به فعالیت خبرنگاران دانشجو در خبرگزاری ایسنا، افزود: افرادی که در فضای دانشجویی فعالیت می‌کنند مانند من مسئول به فضای سیاسی آلوده نشده‌اند که خدای نکرده از احساس و عواطف و فضای امن مردم استفاده کنند و اخباری که برای مردم آماده و منتشر می‌کنند به حقیقت بسیار نزدیک‌تر از اخباری است که به هر بهانه‌ای در اجتماع منتشر می‌شود.

افزایش آستانه تحمل شهروندان با اطلاع‌رسانی در حوزه شهری

امینی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها منبع استفاده سایر رسانه‌ها هستند، گفت: ایسنا خبرگزاری خوش‌نام کشور است که در رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش درست و بجایی ایفا کرده و همین انتظار نیز از این خبرگزاری وجود داشت و موفق بوده است.

وی بیان کرد: شهرداری بیش از ۳۰۰ وظیفه دارد و هر چه مردم از اقدامات مثبت مدیران شهر بیشتر مطلع باشند، آستانه تحمل‌شان نیز بیشتر تقویت می‌شود.

امینی با بیان اینکه هر چه اطلاع‌رسانی بیشتر شود، کیفیت زندگی نیز بهتر خواهد شود، عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین باید تلاش شود با اخباری که منتشر می‌شود روحیه امید و نشاط افزایش یابد؛ اکنون خبرگزاری ایسنا با جهاد خبری تلاش می‌کند حق را از ناحق جدا کند که این موضوع بهترین مصداق جهاد تبیین است.

کلید واژه ها: روز خبرنگار ایکنا ایسنا جهاددانشگاهی خوزستان


نظر شما :