مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان:

سبک زندگی باید با محوریت مادران تغییر کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه اگر زنان دچار آسیب شوند، قطعا خانواده متزلزل می‌شود، گفت: اگر سعی شود قبل از تشخیص و درمان بیماری، با محوریت مادران سبک زندگی تغییر داده شود قطعا به مرحله‌ای نمی‌رسیم که دنبال درمان آنچنانی و هزینه‌های هنگفت باشیم.
سبک زندگی باید با محوریت مادران تغییر کند

مریم مراد اسکندری در آیین افتتاح کلینیک غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی در عرصه‌ای پا گذاشته که جزو عرصه‌هایی است که آسیب زیادی به جامعه ما وارد کرده است. کانون هدف این اقدام، بانوان هستند که قطب حقیقی خانواده‌اند. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اگر زنان دچار آسیب شوند، قطعا خانواده متزلزل می‌شود، افزود: اگر سعی شود قبل از تشخیص و درمان بیماری، با محوریت مادران سبک زندگی تغییر داده شود قطعا به مرحله‌ای نمی‌رسیم که دنبال درمان آنچنانی و هزینه‌های هنگفت باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: باید برنامه‌ای برای خوزستان داشته باشیم تا خبرهای خوب و امیدوارانه از خوزستان مخابره شود به گونه‌ای که دیگر گفته نشود خوزستان رتبه نخست سرطان‌ها را دارد یا چیزهای منفی دیگر. 

مراد اسکندری افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب، سطح زندگی ارتقاء یابد و با تغذیه اسلامی و سالم و با استفاده از طب سنتی کیفیت زندگی را ارتقاء دهیم تا کمتر به دنبال درمان برویم.

کلید واژه ها: سرطان پستان


نظر شما :