بازدید رییس جهاددانشگاهی از نمایشگاه بین‌المللی نفت/طراحی و تولید محصولات با فناوری پیشرفته در این نهاد

رییس جهاددانشگاهی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد: محصولاتی که واحدهای جهاددانشگاهی در این حوزه تولید می‌کنند، جزو محصولات با فناوری پیشرفته و در راستای رفع نیازهای کشور است.
بازدید رییس جهاددانشگاهی از نمایشگاه بین‌المللی نفت/طراحی و تولید محصولات با فناوری پیشرفته در این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی امروز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1402 با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی که با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» برگزار می‌شود، بازدید کرد.

وی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه که در آن آخرین دستاوردهای این نهاد در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته به نمایش درآمده است گفت: واحدهای مختلف جهاددانشگاهی در سطح کشور فناوری‌ها و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه نفت و صنایع وابسته، همچون ساخت دکل‌ها و مته‌های حفاری، بازوی بارگیری دریایی، واحد فرآورش نفت خام پیش‌ساخته، طراحی و ساخت موتور درون‌چاهی، دستگاه لوله مغزی سیار، بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی، نمک‌زدایی و...کسب کرده‌اند.

دکتر مسلمی نائینی با بیان اینکه محصولاتی که واحدهای جهاددانشگاهی در حوزه نفت‌، گاز و صنایع وابسته تولید می‌کنند، جزو محصولات با فناوری بسیار پیشرفته است گفت: حضور در نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی این توانمندی‌ها و دستاوردهای به شمار می‌رود.

همچنین همزمان با حضور رییس جهاددانشگاهی در نمایشگاه، تفاهم نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت به امضا رسید.

گفتنی است، ساخت دکل‌های حفاری خشکی؛ ساخت انواع مته‌های حفاری دندانه‌ای؛ مته‌های حفاری؛ طراحی و ساخت بازوهای بارگیری؛ پمپ‌های برقی درون‌چاهی نفت(ESP)؛ سیستم کنترل دور الکتروموتورهای ولتاژ متوسط (VFD)؛ احداث واحد فرآورش نفت خام؛ نمک‌زدایی؛ تجهیزات کنترل‌کننده آلاینده‌های صنعتی هوا؛ پکیج پرتابل بازیافت و زیست پالایی پسماندهای نفتی؛ نشاسته حفاری، احیای چاه‌های کم بازده، ماده میکروبی امحاء کننده لکه نفتی آب سطحی بخشی از دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه نفت و انرژی هستند که توسط واحدهای سازمانی این نهاد در سطح کشور دنبال می‌شود.

برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه با حضور هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان نمایشگاه نفت


نظر شما :