به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خوزستان

امروز ۸ خرداد، آیین دانش آموختگی ۱۹۰ نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد .

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۶ کد : ۵۷۶۴۷ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی فرهنگی
آیین دانش آموختگی ۱۹۰ نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد .
امروز ۸ خرداد، آیین دانش آموختگی ۱۹۰ نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، امروز 8 خرداد، آیین دانش آموختگی 190 نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد .

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولین مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، دکتر حسن محمدی مجد، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خطاب به دانش‌آموختگان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: به خود و توانمندی‌هایتان ایمان داشته باشید و بدانید هر آنچه می‌خواهید قابل دستیابی است به شرط اینکه به هدف متمرکز شوید. در تحقیقی که روی کسانی که از بدو کودکی تا کهنسالی انجام شده، سوال شده است که سعادت در چیست؟ بسیاری در پاسخ گفته بودند سعادت را در کسب مقام می‌بینند و برخی نیز داشتن ثروت را عنوان کردند اما نکته قابل توجه این است که با افزایش سن این جامعه آماری، پاسخ‌ها تغییر کرد.

وی افزود: پاسخی که بعد از ۷۵ سال این جامعه آماری به عنوان راه اصلی سعادت داده بودند، داشتن رابطه خوب و ایمن بود بنابراین اگر بتوانیم روابط سالم، ایمن و خوبی داشته باشیم سعادت ما تضمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: معتقد هستیم برای قوی و توانمند شدن باید به منبع قدرت و منبع توانمندی وصل شویم؛ منبع توانمندی و قدرت خداوند است بنابراین باید سعی شود رابطه با خداوند تقویت شود و با این کار به منبع قدرت و توانمندی وصل شده‌ایم.

محمدی مجد خطاب به دانش‌آموختگان عنوان کرد: به خود و توانمندی‌هایتان ایمان داشته باشید و بدانید هر آنچه می‌خواهید قابل دستیابی است به شرط اینکه به هدف متمرکز شوید. باید همه توانمندی‌ها و افکار بر موفقیت متمرکز شود تا در سایه لطف خداوند موفق باشید.

کلید واژه ها: جهاد سازمان جهاد عالی جهاد آموزش عالی جهاد جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی خوزستان دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی عالی جهاد دانشگاهی آموزش عالی جهاد دانشگاهی آیین دانش آموختگی 190 نفر از دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان دکتر حسن محمدی مجد، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان


نظر شما :