به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان

برای اولین بار دوره تابستانی اوقات فراغت ویژه پرسنل و خانواده ایشان توسط سازمان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ، برای اولین بار دوره تابستانی اوقات فراغت ویژه پرسنل و خانواده ایشان توسط سازمان برگزار می شود .
برای اولین بار دوره تابستانی اوقات فراغت ویژه پرسنل و خانواده ایشان توسط سازمان برگزار می شود

معاونت پشتیبانی سازمان با همکاری معاونت آموزشی برای اولین بار اقدام به برگزاری طرح اوقات فراغت و دوره های آموزشی،تفریحی ویژه پرسنل، فرزندان و خانواده محترم ایشان می نماید. هر کدام از همکاران محترم جهت برخورداری از تخفیف های سازمان، مجاز به ثبت نام در 3 دوره با تخفیف های مشخص شده (دوره اول 80 درصد، دوره دوم 70 درصد و دوره سوم 60 درصد) می باشند.

تقسیم بندی دوره ها به ترتیب شامل دوره های ویژه کودکان، ویژه نوجوانان، بزرگسالان و تمامی سنین بوده و در بازه زمانی 2 ماهه (تیر و مرداد) برگزار می شوند . برای نفرات برتر رده سنی کودک و نوجوان، در زمان برگزاری دوره ها، اردو درون استانی در نظر گرفته شده است. در صورت قبولی فرد در آزمون پایان دوره، گواهینامه دوره صادر شده و به نفرات اول تا سوم طرح تابستانه جوایز نقدی از طرف ریاست سازمان اعطا می شود.

همکاران محترم سازمان میتوانند تا روز یکشنبه ۴ تیر از طریق لینک قرار داده شده در کانال ایتای سازمان ضمن شرکت در نظرسنجی و ثبت نام دوره ها به برگزاری بهتر دوره کمک نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دوره با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند : مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی : 06133361136 - 09359102842

 

کلید واژه ها: دوره تابستانی اوقات فراغت ویژه پرسنل و خانواده معاونت پشتیبانی سازمان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان


نظر شما :