حسن محمدی‌مجد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان اظهار کرد :

فعالیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۲ کد : ۶۰۶۶۲ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان پژوهش و فناوری
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با بیان اینکه رسالت و هدف اصلی جهاد دانشگاهی ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است، گفت: این فعالیت حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، حسن محمدی‌مجد، در آستانه سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی درباره عملکرد این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که رسالت و هدف اصلی این نهاد ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف جامعه مشغول به فعالیت علمی هستند، گفت: این فعالیت علمی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است. به همین دلیل مشکلات مختلف آنها را متوقف نکرده و هر روز شاهد موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و ... هستیم.

محمدی‌مجد گفت: جهاددانشگاهی با دستیابی به دانش‌های روز جهان و توسعه برخی از دانش‌ها توانسته جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده‌ای پر از موفقیت جلب کند؛ موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری، ساخت انواع مته‌های حفاری، تولید انواع مواد شیمیایی و تدوین دانش فنی هزاران قلم کالای صنعتی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های قابل افتخار جهاددانشگاهی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: جهاددانشگاهی با دارا بودن نیروهای جوان متخصص و مجاهد در حوزه‌های مختلف می‌تواند به عنوان مجموعه توانمند و راهبردی به تمام بخش‌های جامعه ارائه خدمت کند.

وی در پایان ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی عنوان کرد: از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه همکاران در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه لطف الله بتوانیم گام‌های بلندی را در مسیر پیشرفت برداریم.

کلید واژه ها: روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان حسن محمدی‌مجد حسن محمدی‌مجد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان


نظر شما :