بازدید شهردار اهواز از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۶ کد : ۶۱۰۸۰ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
چهار شنبه ۱۸ مرداد، رضا امینی، شهردار اهواز به همراه معاونین خود از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا بازدید کرد.
بازدید شهردار اهواز از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، چهار شنبه ۱۸ مرداد، رضا امینی، شهردار اهواز به همراه معاونین خود از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا بازدید کرد.

در این بازدید شهردار اهواز ضمن تقدیر از زحمات خبرگزاری های ایکنا و ایسنا در انعکاس صادقانه و دغدغه مند اخبار ،  بر لزوم شنیده شدن یک صدای واحد از مسئولین شهر و استان در جهت منافع شهر تاکید کرد و خواستار شکل گیری فضای مطالبه گری در رسانه ها شد .
امینی ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار ، با تاکید بر توانمندیهای جهاد در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و مجاهدت‌های جهادگران در حوزه های مختلف ، بر استفاده حداکثری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی تاکید کرد .
در این نشست دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ، ضمن توضیح قسمتهای مختلف جهاد و بیان توانمندی‌های آن در عرصه های فرهنگی، رسانه ای ، علمی و فنی بر همفکری با شهرداری و استفاده از این قابلیتها در بهبود وضعیت شهر اهواز تاکید کرد .

کلید واژه ها: بازدید شهردار اهواز از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان


نظر شما :