مراسم تقدیر از عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری های ایکنا و ایسنا

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۹ کد : ۶۱۰۸۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
چهار شنبه ۱۸ مرداد ، دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن حضور در خبرگزاری های ایکنا و ایسنا روز خبرنگار را به عکاسان و خبرنگاران آنها تبریک گفت .
مراسم تقدیر از عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری های ایکنا و ایسنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن حضور در خبرگزاری های ایکنا و ایسنا روز خبرنگار را به عکاسان و خبرنگاران آنها تبریک گفت و اظهار داشت : افتخار بزرگی نصیب ما شده است که می‌توانیم زبان گویای مردم باشیم.

وی خطاب به خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا گفت: در همه مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی باعث افتخار ما هستید. وقتی می‌خواهیم از دستاوردهای جهاد دانشگاهی بگوییم شما جزو اولین دستاوردها هستید.
محمدی مجد بیان کرد: ظرفیت رسانه‌ای، ظرفیت فوق العاده‌ای برای خدمت به ملت است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. وقتی که به موقع در مورد یک مشکل و یک نقیصه هشدار بدهیم، می‌توانیم از یک فاجعه جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: در شرایط اقتصادی اکنون آستانه تحمل همه پایین آمده و همه تحت فشار شدید هستند، بنابراین در این وضعیت امید آفرینی بسیار مهم است و ایسنا و ایکنا می‌توانند بسیار امید آفرین باشند. سعی کنید که همه اخبار را پوشش بدهید اما همه صفحه خبرگزاری را به اخبار ناراحت کننده اختصاص ندهید.

وی در ادمه به آیه ۲۴ سوره مبارکه انفال اشاره نمود :
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَجیبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ یَحولُ بَینَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیهِ تُحشَرونَ﴿۲۴﴾
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل می‌شود، و همه شما (در قیامت) نزد او گردآوری می‌شوید!
و ضمن تاکید بر تقویت احیاگری حیات معنوی انسانها توسط مفاهیم متعالی اسلام ، گفت: وظیفه خبری شما ایجاب می‌کند که همه اخبار را پوشش دهید اما نگاه جامع‌تری نسبت به امید آفرینی و اصلاحگرایی داشته باشید.

محمدی مجد با اشاره به فرموده امام حسین علیه السلام ( إِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الإِصْلاح فی أمَّةِ جَدِّی، أرِیدُ أَن آمُرَ بالمعروفِ و أنهی عن المنکر؛ من فقط برای اصلاح در امت جدم به پا خاستم، می‌خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم)، گفت: در وضعیت فرهنگی و اجتماعی اکنون به این نوع اصلاح بسیار نیاز داریم و شما ابزار رسانه‌ای و فرهنگی این موضوع را دارید. نیازی نیست برای امر به معروف مدام آن را تکرار کنیم همین که یک کار و یک فرهنگ خوب را تبلیغ کنیم امر به معروف می‌شود. همین که نسبت به یک پدیده و یک ناهنجاری نارضایتی خود را اعلام کنیم امر به معروف و نهی از منکر می‌شود.

وی با اشاره به حدیث کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا گفت: همه ما در بوته آزمایش و آزمون قرار داریم و هرجا که ما دعوت الله را لبیک گفتیم در جبهه حسین و اصحاب حسین علیه‌السلام قرار داریم و هرجا هم که در مسیر حسین علیه‌السلام نبودیم مطمئناً در مسیر یزید و یزیدیان قرار داریم. از خداوند می‌خواهیم ما را در این مسیر قرار دهد.

وی در پایان گفت: از زحمات مجاهدانه شما خبرنگاران قدردانی می‌کنم.

کلید واژه ها: دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان مراسم تقدیر از عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری های ایکنا و ایسنا


نظر شما :