شورای اداری استان خوزستان

۰۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۸ کد : ۶۱۷۱۴ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
جمعه ۳ شهریور، شورای اداری استان خوزستان در مزار شهید علی هاشمی برگزار شد.
شورای اداری استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، جمعه ۳ شهریور، شورای اداری استان خوزستان با حضور استاندار خوزستان ، مدیران ، معاونین و مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات استان در مزار شهید علی هاشمی برگزار شد.
در این جلسه آیت الله حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ضمن اشاره به اهمیت حرکت بزرگ اربعین، بر مدیریت مصرف آب و نیز جلوگیری از ساخت سدهای بیشتر در مسیر کرخه و نیز صدور مجوز ها در زمانی کوتاه تاکید کرد.
در ادامه استاندار خوزستان به بیان مشخصات یک مدیر تشکیلاتی پرداخت و بر ضرورت نظارت بر عقد قراردادها و اجرای آنها تاکید کرد .

حسینی محراب تک روی در کارها، رکود و تحجر، موازی کاری با سایرین، تصادم و اختلاف نظر با سایر مدیران، راحت طلبی، ندیدن واقعیتهای جامعه، ماشینی عمل کردن و طعمه قرار دادن مسئولیت برای به دست آوردن مزایا را مهمترین آفت های مدیریت تشکیلاتی دانست . وی در ادامه با توجه به آمار به بررسی شاخص های رشد و کمبودهای استان خوزستان پرداخت و کم کاری بانکها در پرداخت تسهیلات با توجه به میزان سپرده گزاریهای مردم و در نتیجه استفاده نشدن ازاین سپرده ها برای وام دادن به خود مردم خوزستان را از دلایل عقب افتادگی استان بیان کرد . وی همچنین با اشاره به سهم 70 درصدی نفت در تولید ناخالص استان به میزان کم اشتغال ایجاد شده توسط نفت در خوزستان اشاره کرد و خواستار راه اندازی صنعت نفت به معنای واقعی و با استفاده از ظرفیت های قطعه سازی در استان خوزستان شد.
در این جلسه معاون پشتیبانی و مدیر روابط عمومی به نمایندگی از سازمان جهاددانشگاهی خوزستان حضور داشتند .

کلید واژه ها: خوزستان استان خوزستان روابط عمومی شورای اداری استان خوزستان حسینی محراب آیت الله حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان


نظر شما :