روبان افتخار فدراسیون بین‌المللی ‌هنر عکاسی به عکاس ایسنا خوزستان رسید

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۸ کد : ۶۲۴۰۵ اخبار عمومی سازمان فرهنگی
علی محمدی،عکاس ایسنا خوزستان، در سومین جشنواره بین‌المللی عکس سامانی ۲۰۲۳ تاجیکستان روبان افتخار فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FlAP) را دریافت کرد.
روبان افتخار فدراسیون بین‌المللی ‌هنر عکاسی به عکاس ایسنا خوزستان رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، علی محمدی در سومین جشنواره بین‌المللی عکس سامانی ۲۰۲۳ تاجیکستان روبان افتخار فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FlAP) را دریافت کرد. تعداد پنج اثر از این عکاس پذیرفته شد و اثری با نام «لذت فوتبال» موفق به کسب روبان افتخار تقدیر از این مسابقه شد. فدراسیون بین‌المللی ‌هنر عکاسی (فیاپ) واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین‌ موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان است. فیاپ تنها موسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی است که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده و پروژه‌هایی نیز بنا به درخواست این سازمان انجام داده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آن‌ها به بیش از ۸۵ موسسه ملی در پنج قاره می‌رسد. جشنواره بین‌المللی عکس سامانی در تاجیکستان برگزار شده و دارای مجوز (پاتروناژ) شماره ۲۰۲۳/۵۹۶ فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ)، ۴۱۸-۲۰۲۳  (PSA) و Salon.Photo ۲۰۲۳-۰۷۶ است. عکس‌های راه یافته به این جشنواره ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA به نام عکاس برای دریافت درجه‌های هنری (القاب) آن‌ها نیز محاسبه خواهد شد.

کلید واژه ها: علی محمدی، عکاس خوزستانی خبرگزاری ایسنا روبان افتخار فدراسیون بین‌المللی ‌هنر عکاسی به عکاس ایسنا خوزستان رسید روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان


نظر شما :