نشست شورای اداری استان خوزستان

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۳ کد : ۶۲۸۵۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
نشست شورای اداری استان خوزستان با حضور استاندار و مدیران سازمان‌های مختلف استان روز شنبه ۸ مهر در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد.
نشست شورای اداری استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان‏، نشست شورای اداری استان خوزستان با حضور استاندار و مدیران سازمان‌های مختلف استان روز شنبه ۸ مهر در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز ، مسئولان را به تقوا و توجه به حق الناس دعوت نمود .

همچنین در این جلسه علی‌اکبر‌ حسینی‌محراب، استاندار خوزستان بر لزوم خدمت رسانی و ارتباط بهتر مسئولان و مردم تاکید کرد .

استاندار خوزستان با اشاره به طرح زراعت چوب در استان اظهار داشت: این طرح یک کار ملی در سطح استان است و با مشارکت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی انجام می‌شود و امیدواریم امسال در قالب این طرح بتوانند حدود ۱۰۰ میلیون نهال در اراضی مشخص شده کشت نمایند.

حسینی محراب در خصوص پروژه متروی اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه مشکل قضایی این پروژه حل شده است از شهرداری خواسته شد یک حرکت جهادی برای پیشبرد این پروژه زیرساختی و راه‌اندازی خط اول آن انجام دهد.

استاندار خوزستان افزود: در زمینه مسکن تاکید کردیم که کار قوی در زمینه نهضت ملی مسکن در استان انجام شود؛ از ۴۵۰ خانواری که سه فرزند داشتند نیز تجلیل شد و مطابق قوانین به آنها زمین اهدا میشود و پنج خانوار از این تعداد به عنوان نماینده به جلسه شورای اداری استان دعوت شدند و اسناد زمین به آنها اهدا شد.

وی گفت: از موکب داران و خیرین ایام اربعین که کار بی نظیر خدمت رسانی به زائران را انجام دادند نیز تقدیر بعمل آمد.

زیباسازی شهر اهواز، رونق کسب و کارهای روستایی ، توجه به مزیت‌های خاص خوزستان و استفاده مدیران از مشاوران جوان و جهادی از دیگر موارد مطرح شده توسط استاندار خوزستان بود .

همچنین در این جلسه برخی از مدیران گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سازمان خود را ارائه دادند .


نظر شما :