معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان به سرپرستی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا منصوب شد

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۷ کد : ۶۲۹۱۰ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی، دکتر جلیل بیت مشعلی را به عنوان سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) وابسته به این نهاد منصوب کرد.
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان به سرپرستی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی، دکتر جلیل بیت مشعلی را به عنوان سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) وابسته به این نهاد منصوب کرد.

در حکم وی به عنوان سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آمده است:  

انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنوی مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن سازمان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

ضمن تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی نهادهای قرآنی و سایر دستگاه های ذیربط نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

1- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین

2- تلاش در جهت جذب و بهره مندی از نیروهای جوان مستعد و متخصص

3- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان و پیشکسوتان قرآنی، علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریت های محوله

همچنین در حکم دکتر بیت مشعلی به عنوان سرپرست خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) آمده است:

لازم است برای نیل به اهداف عالی این رسانه مأموریت های زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد:

. برنامه ریزی و تلاش برای ارتقاء کیفیت و کمیت تولید خبر و محتوا با توجه سه اصل خوب، مفید و امیدبخش بودن

. بهینه سازی و ارتقاء ساختار و مدیریت برای نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا در حین توجه به سرعت انتشار و استقلال رسانه

. توجه ویژه و برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه ی نوآوری رسانه ای و استفاده از فناوری های جدید نرم و فرهنگی برای رویش و زایش مجموعه های جدید در خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)

. همراهی و هم افزایی رسانه ای برای رشد و بالندگی رکن «مولود انقلاب جهاددانشگاهی» و جریان سازی دستاوردهای قرآنی، علمی - فرهنگی فناوری و نوآوری

. تشکیل هدفمند و منظم جلسات هیأت مدیره و تدوین سند برنامه راهبردی و ارزیابی شاخص های رشد و توسعه خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خوزستان، معاونت دانشجویی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی، سرپرستی خبرگزاری ایسنا و ایکنا در خوزستان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای و دبیری جامعه قرآنی استان از جمله سوابق اجرایی دکتر جلیل بیت مشعلی است.

وی همچنین در سال های 1377 و 1393 از سوی نیروی مقاومت بسیج کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(مسابقات مدهامتان) به عنوان خادم برگزیده قرآن کریم تقدیر شد.

همچنین در نامه ای جداگانه از تلاش های محمدحسین حسنی در مدت فعالیت به عنوان رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا تقدیر و تشکر شد.


نظر شما :