از سوی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان:

کنفرانس ملی "رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت‌وساز" برگزار می‌شود

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از برگزاری کنفرانس ملی "رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور" با همکاری معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان خبر داد.
کنفرانس ملی "رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت‌وساز" برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، دکتر نوید سیاه‌پلو عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اظهار کرد: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور با محور ویژه عمران در حوزه‌های سازه، ژئوتکنیک و مدیریت ساخت و همچنین معماری و شهرسازی نمایه شده در ISC توسط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان خوزستان و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری این نهاد و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: از اعضای هیات علمی، مدیران، دانشجویان، متخصصان، کارشناسان و شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این رویداد ملی با ارسال مقالات و در صورت علاقه‌مندی به عنوان حامی معنوی (با درج لوگو) مشارکت کنند.

سیاه‌پلو با بیان اینکه مهلت ارسال اصل مقاله تا ۲۰ آذرماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محورهای کنفرانس و نحوه ارسال مقالات و دیگر موارد به وب سایت https://jdkhzconf.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره تلفن ۰۹۰۲۰۸۵۲۰۹۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: این کنفرانس در قالب سه برنامه اصلی سخنرانی کلیدی، پانل‌های ارائه مقالات شفاهی و پوستر و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور، گفت: مقالات برتر این کنفرانس در زمینه مهندسی سازه و ژئوتکنیک در مجله مطالعات کاربردی در مهندسی سازه و ژئوتکنیک که مربوط به گروه آموزشی عمران موسسه است، چاپ خواهند شد.

وی افزود: این کنفرانس، یکی از بزرگترین رویدادهای علمی سالانـه در زمینه مهندسی عمران و معماری در سطح کشور و بستری برای ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و فعالان است. امید است با مشارکت فعال در این کنفرانس و تبادل اطلاعات میان موسسه‌های علمی و پژوهشی، پشتوانه علمی و زمینه مناسب برای پیشرفت و گسترش فعالیت‌ها در جامعه فراهم شود.


نظر شما :