مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۲ کد : ۶۵۸۵۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی فرهنگی
امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ، مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس موسسه و اساتید و دانشجویان موسسه برگزار شد .
مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، مراسم روز دانشجو در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس موسسه و اساتید و دانشجویان موسسه برگزار شد .


در این جلسه دکتر حسن محمدی مجد،رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه زندگی دانشجویی فرصت مناسبی برای مهارت‌آموزی است، گفت: شایسته است که دانشجویان از لحظه لحظه فرصت‌های دوران دانشجویی استفاده کنند و یادگیری مطالب علمی و در کنار آن مهارت‌آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. مناسبت روز دانشجو محدود به یک روز مشخص نیست و هر روز خدا، روز دانشجو است. این بخش از زندگی دانشجویی، طلایی‌ترین بخش زندگی است و فرصت مناسبی برای سرمایه‌اندوزی و مهارت‌آموزی برای کل دوران زندگی است.

وی افزود: بنابراین شایسته است که دانشجویان از لحظه لحظه فرصت‌های دوران دانشجویی استفاده کنند و یادگیری مطالب علمی و در کنار آن مهارت‌آموزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. در این خصوص دانشجویان می‌توانند از فرصت‌های تخفیفی دوره‌های آموزشی مرآکز آموزشی کوتاه مدت استفاده کنند.
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: تک تک دانشجویان از این قابلیت برخوردار هستند که تبدیل به افرادی کارآفرین شوند که نه تنها تولید ثروت داشته باشند بلکه در رشد و توسعه و بالندگی جامعه خود نقش موثری ایفا کنند.

در ادامه ایشان نتایج برخی از پژوهش های علمی در خصوص داشتن ارتباطات سالم و ایمن را بیان نمودند و دانشجویان را به دقت در انتخاب دوست خوب توصیه نمودند .
در این مراسم از برگزیدگان نهمین دوره المپیاد ورزشی و هفتمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ویژه دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان تقدیر شد.


نظر شما :