حضور سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی

سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی خوزستان ضمن حضور در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی ، بیمارستانی و صنایع وابسته که از ۲۸ آذر لغایت ۱ دی در اهواز برگزار میشود به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازد .
حضور سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی خوزستان ضمن حضور در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی ، بیمارستانی و صنایع وابسته که از 28 آذر لغایت 1 دی در اهواز برگزار میشود به معرفی محصولات و خدمات سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این حوزه می پردازد .

کارشناسان سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ضمن حضور در غرفه به صورت تخصصی محصولاتی همچون ژل ضدعفونی کننده ، ژل سونوگرافی ، آب دی یونیزه و ایزوتون که در مرکز شیمی سازمان تولید می شود را معرفی کرده و ازطریق ثبت نام مراجعان و در اختیار گذاشتن نمونه محصولات اقدام به تجاری سازی محصولات می کنند . 

شایان ذکرست که بازدید ازاین نمایشگاه که از 28 آذر لغایت 1 دی از ساعت 10 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار میشود برای عموم آزاد است .


نظر شما :