مسئول سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد :

امکان تولید ماهانه ۴۰ هزار لیتر ژل سونوگرافی در مرکز شیمی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان

سید رضا علوی در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنایع وابسته اظهار کرد: ژل سونوگرافی و لیزرتولید شده در جهاد دانشگاهی باکیفیت و تاییدشده است و تاییدیه‌های سیب سلامت، ایزو ۱۳۰۰۰ و تمام استاندارهای لازم را دارند و وارد بازار شده‌ایم. این توان را داریم که حدود ۴۰ هزار لیتر ژل را در ماه تولید کنیم .
امکان تولید ماهانه ۴۰ هزار لیتر ژل سونوگرافی در مرکز شیمی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، مسئول سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی خوزستان از امکان تولید ماهانه 40 هزار لیتر ژل سونوگرافی در مرکز شیمی این سازمان خبر داد.

سیدرضا علوی با اشاره به حضور سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنایع وابسته اظهار کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه، ارائه محصولات و توانایی‌های جهاد دانشگاهی است تا بازدیدکنندگان با محصولات آشنا شوند. به این منظور نمونه‌هایی از محصولات از جمله ژل سونوگرافی، ایزوتون و ... ارائه شده‌اند. وی افزود: به دنبال این هستیم که اطلاعات و نیازهای علاقه‌مندان به این حوزه را جمع‌آوری و توانایی‌های سازمان را نیز اطلاع‌رسانی کنیم. استراتژی جهاد دانشگاهی خوزستان این است که تجهیزات خرد مورد نیاز را به متقاضیان از طریق سایت ارائه کند و پس از خرید اینترنتی، از طریق پست ارسال می‌شود. همچنین برای خریداران عمده، تخفیفات ویژه بر مبنای حجم مورد نیاز، در نظر گرفته شده است.

علوی عنوان کرد: با توجه به اینکه استراتژی جهاد دانشگاهی خوزستان، توسعه سبد محصولات و تمرکز روی تولید و برندینگ است، در حال رایزنی با یک پخش‌کننده در کشور هستیم تا محصولات را به متقاضیان ارائه دهد. وی ادامه داد: کنگره بین‌المللی رادیولوژی نیز بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود که در حال رایزنی برای برپا کردن غرفه محصولات جهاد دانشگاهی در حاشیه این کنگره هستیم.

علوی یادآور شد: ژل سونوگرافی و لیزرتولید شده در جهاد دانشگاهی باکیفیت و تاییدشده است و تاییدیه‌های سیب سلامت، ایزو ۱۳۰۰۰ و تمام استاندارهای لازم را دارند و وارد بازار شده‌ایم. وی عنوان کرد: این توان را داریم که حدود ۴۰ هزار لیتر ژل را در ماه تولید کنیم اما با توجه به اینکه بازاریابی تنها در استان خوزستان انجام شده است، هنوز به حداکثر ظرفیت تولید نرسیده‌ایم. با تهران و دیگر شهرستان‌ها مذاکراتی انجام داده‌ایم و در صورت افزایش تقاضا، ظرفیت تولید ژل وجود دارد و هیچ محدودیتی برای افزایش ظرفیت نداریم و متناسب با نیاز بازار، ظرفیت افزایش می‌یابد.


نظر شما :