معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خبر داد

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی

معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از همکاری این مجموعه با شرکت ملی حفاری ایران در زمینه ساخت و تدوین دانش فنی تجهیزات و محصولات فناورانه مورد نیاز شرکت ملی حفاری خبر داد.
همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری در تعمیر تجهیزات صنعتی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی ، 

بهنام قدرتی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک جهاد دانشگاهی با شرکت ملی حفاری ایران، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مدیر پژوهش و فناوری و روسای ادارات پژوهش و ساخت شرکت ملی حفاری برگزار و در این جلسه به توانمندی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه فنی و مهندسی در خط تولید مته‌های حفاری و فعالیت گروه‌های پژوهشی برق، شیمی و مرکز خدمات مهندسی اشاره شد.

وی افزود: همچنین به توانمندی ساخت و تعمیر مته‌های حفاری PDC و ساخت فیلترهای صنعتی مورد نیاز نفت و تصفیه پس‌آب‌ها و فناوری تولید ژل‌ پلاگ‌ها پرداخته شد که مورد استقبال شرکت ملی حفاری قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی، به موضوع بازسازی مته‌های PDC مستعمل مورد نظر شرکت ملی حفاری نیز پرداخته شد.

وی ادامه داد: قرار شد ساخت و تدوین دانش فنی محصول فناورانه ژل پلاگ یکی از زمینه‌های همکاری باشد. همچنین به ساخت انواع فیلترهای مورد نیاز و سایر موضوعات نیز پرداخته شد.

قدرتی افزود: مقرر شد جلسات همفکری و هم‌افزایی میان شرکت ملی حفاری ایران و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داشته باشد و قرار شد پیشنهادهایی در راستای بهبود عملکرد تجهیزات نفت ارایه دهیم و پس از بررسی توسط کمیته های تخصصی، در قالب پروژه‌های پژوهشی همکاری‌ها توسعه یابد.

وی عنوان کرد: در حوزه پایان‌نامه‌ها و تعاملات آموزشی نیز موضوعاتی در راستای همکاری دوجانبه مطرح شد. امیدواریم همکاری‌ها هرچه بیشتر توسعه یابد و در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، سلامت و روانشناسی نیز جلساتی برگزار شود. یکی از مصوبات این جلسه، ادامه یافتن نشست‌ها برای پیگیری مصوبات این جلسه و افزایش زمینه‌های همکاری بین دو دستگاه است. البته ارتباط بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری سابقه طولانی داشته و امیدواریم که با رویکرد جدید ادامه و ارتقا یابد.


نظر شما :