امضای تفاهم‌نامه همکاری جامع بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و تبلیغات اسلامی خوزستان

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰ کد : ۶۷۳۵۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
نشست مشترک رؤسای سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و تبلیغات اسلامی خوزستان با موضوع امضای تفاهم‌نامه همکاری، امروز شنبه ۱۶ دی در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری جامع بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، نشست مشترک رؤسای سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و تبلیغات اسلامی خوزستان با موضوع امضای تفاهم‌نامه همکاری، امروز شنبه 16 دی در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و جهاد دانشگاهی دو ظرفیت انقلاب اسلامی هستند و تحت فکر امام خمینی(ره) ایجاد شده و رشد کرده‌اند. هر قدر بتوانیم هم‌افزایی کنیم قطعا به نفع انقلاب اسلامی و آینده نظام اسلامی است. وی با اشاره به راه اندازی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در استان گفت: هدف از راه‌اندازی این پژوهشکده این است که در مدیریت فرهنگی استان بر اساس پژوهش علمی و تشخیص علمی دقیق حرکت کنیم. اخوان صباغ با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان در زمینه پژوهش و افکارسنجی و ضمن تقدیر از همت مدیران جهاد استان گفت: ما آماده توافق اجرایی و اجرای عملیات مشترک هستیم.

حسن محمدی‌مجد، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، مولود مبارک انقلاب است. ایشان توصیفات جالبی درباره جهاد دانشگاهی دارند که مسئولیت ما را سنگین می‌کند. در حوزه فرهنگی کارهای مختلفی در سازمان انجام می‌دهیم؛ از جمله این کارها فعالیت خبرگزاری ایسنا است که با محوریت امید آفرینی و آگاهی بخشی فعالیت می‌کند. در کنار آن در خبرگزاری ایکنا حوزه تخصصی قرآن و علوم و معارف دینی را دنبال می‌کنیم. وی ادامه داد: همچنین مرکز افکارسنجی ایسپا از دیگر بخش‌های فرهنگی مجموعه جهاد دانشگاهی استان است. دقت و صحت کارهای این مرکز بالا است. 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش، یک پژوهشکده تکنولوژی تولید داریم که کارهای پژوهشی و فنی و مهندسی را انجام می‌دهد. گروه پژوهشی روانشناسی و گروه پژوهشی سلامت نیز از دیگر بخش‌های سازمان هستند. در حوزه پزشکی نیز مجموعه خوب و توانمندی از پزشکان متخصص داریم. در حوزه درمان ناباروی و سیاست‌های جوانی جمعیت نیز یک مرکز بسیار خوبی در سازمان فعالیت می‌کند . رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: در حوزه آموزش هم دو مرکز آموزش عالی داریم؛ همچنین دو مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 1(ویژه آموزش‌های فنی مهندسی و علوم انسانی) و شماره 2 (ویژه آموزش‌های پزشکی) نیز در سازمان فعالیت می‌کنند. سیاست کلی ما در حوزه آموزش این است که دوره‌هایی را آموزش دهیم که زمینه اشتغال را فراهم کنند. تمام توان‌های موجود در جهاد دانشگاهی در خدمت اسلام و مسلمین است.

در پایان مقرر گردید کارگروه عملیاتی برای اجرای توافق فی ما بین تشکیل گردد


نظر شما :