رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد :

آمادگی جهاد دانشگاهی خوزستان برای انجام پژوهش‌های مشترک در حوزه محیط زیست و آلودگی هوا

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۴ کد : ۶۷۴۱۰ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از آمادگی این مجموعه برای انجام پژوهش‌های مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حوزه محیط زیست و آلودگی هوا خبر داد.
آمادگی جهاد دانشگاهی خوزستان برای انجام پژوهش‌های مشترک در حوزه محیط زیست و آلودگی هوا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، دکتر حسن محمدی‌مجد با حضور در خبرگزاریهای ایکنا و ایسنا و تبریک روز زن اظهار کرد: جهاد دانشگاهی محصول انقلاب اسلامی است و به فضل خداوند و مجاهدت‌های همکاران، در حوزه‌های مختلف توانمندی‌های زیادی کسب کرده است و می‌تواند کمک کار مجموعه‌های مختلف باشد.

وی افزود: ما به عنوان یک مجموعه انقلابی، تمام ظرفیت‌هایمان را در اختیار خدمت به جامعه قرار داده‌ایم و آمادگی داریم در تمام حوزه ‌ها همکاری خوب و تنگاتنگ داشته باشیم تا ظرفیت جهاد دانشگاهی به ظرفیت بالفعل برسد و نقش اثرگذاری که باید داشته باشد را ایفا کند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: در حال حاضر سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان دو مرکز درمانی دارد که با تعرفه عمومی در حال خدمت‌رسانی هستند و از سال گذشته پوشش بیمه‌ای پایه و تکمیلی این مراکز کامل‌تر شده است تا خدمت‌رسانی خوبی به هم‌استانی‌ها ارائه شود.

محمدی‌مجد بیان کرد: در حوزه بهداشت نیز گروه پژوهشی سلامت و گروه پژوهشی روانشناسی فعال هستند. جامعه دانشجویی خیلی خوبی نیز وجود دارد و خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی ایسپا نیز در حال فعالیت هستند. ایسپا می‌تواند در بحث افکار سنجی در خدمت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های بسیار جدی ما، بحث محیط زیست و آلودگی هوا است و می‌توانیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اساتید این حوزه، کارهای بسیار خوب و شاخصی انجام دهیم. رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به مسائل مرتبط با محیط زیست و آلودگی هوا گفت: از مجموعه علوم پزشکی اهواز می‌خواهیم که تیم مشترکی از پژوهشگران و محققان تشکیل شود و این تحقیقات را انجام دهند.

محمدی‌مجد در خصوص تاثیر آلودگی هوا بر سلامت بیان کرد: مرکز شیمی جهاد دانشگاهی خوزستان اقدامات و سوابق بسیار خوبی در حوزه پایش محیط زیستی دارد و می‌تواند گازهای آلاینده را بسیار خوب تشخیص دهد و اندازه‌گیری کند. وی افزود: جهاد دانشگاهی خوزستان مجموعه کاملی دارد و اگر شبکه ارتباطی خوبی برقرار شود، می‌توانیم اثرگذاری خوبی در این حوزه داشته باشیم.


نظر شما :