باحضور سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به عنوان عضو حقیقی

نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان خوزستان برگزار شد

نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان، در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.
نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان، در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان به عنوان عضو حقیقی این ستاد شرکت نمود. “راضی جلالی” در این نشست به موضوع تفاهم نامه معاونت علمی ریاست جمهوری و استانداری خوزستان اشاره کرد و گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته و امضای این تفاهم نامه به زودی با حضور دکتر دهقانی معاون علمی و اقتصاد دانش بنیان کشور و دکتر محراب استاندار خوزستان انجام خواهد شد. وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد دیجیتال و پلتفرم های مختلف در زمینه بازاریابی و فروش شرکتهای مختلف که در استان خوزستان پیگیری می شوند اشاره کرد و گفت: بحثهای زیر بنایی و زیر ساختی اینکار توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با نگاه دانش بنیان انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار در خصوص ارائه طرح پیشنهادی دانش بنیان در خصوص برداشت سبز نیشکر عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از چالش های مهم استان بحث مسائل زیست محیطی است و علیرغم اقدامات خوبی که توسط شرکت نیشکر صورت گرفته و بالغ بر ۴۰ درصد برادشت نیشکری که به شکل سبز صورت گرفته، ضرورت دارد رویکردی اتخاذ شود که شاهد این باشیم که تمامی نیشکر مورد نیاز استان به شکل سبز برداشت شود چرا که با این کار هم از آلوده شدن هوا جلوگیری شود و هم اینکه سودآوری بیشتری بعنوان یک صنعت جانبی برای نیشکر خواهد داشت. وی با تاکید بر اهمیت هماهنگی بین دستگاهی گفت: مقرر شده شرکتهای مختلف ضمن اعلام نیازهای خود به شرکتهای دانش بنیان، موانعی را که بعضاً در تحقق این مسیر وجود دارد به استانداری خوزستان اعلام کنند.


نظر شما :