مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خوزستان، با شناخت تیم های برتر پایان یافت.

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۷ کد : ۶۸۷۶۵ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
امروز(یک‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در ادامه رقابت‌های مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خوزستان،مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خوزستان، با شناخت تیم های برتر پایان یافت.
مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خوزستان، با شناخت تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، امروز(یک‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در ادامه رقابت‌های مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خوزستان، چهار تیم دانشجویی در مرحله نیمه‌نهایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این مرحله از مسابقات تیم‌های شهید تهرانی مقدم و اقتصاد پژوهان به‌ترتیب به عنوان تیم موافق و تیم مخالف با گزاره "اصلی‌ترین دلیل خشونت خانگی علیه زنان ضعف در قوانین حمایتی است." با یکدیگر مناظره کردند که در پایان تیم اقتصادپژوهان از دانشگاه شهیدچمران اهواز با کسب بیشترین امتیاز از هیئت داوران موفق به راه‌یابی به مرحله فینال شد.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های افسران جنگ نرم و رَسا به‌ترتیب به عنوان تیم موافق و تیم مخالف با گزاره "ریشه اصلی تورم در ایران وابستگی اقتصاد به دلار است" به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که در پایان تیم رَسا به طور مشترک از دانشگاه فرهنگیان و موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان موفق به کسب بیشترین امتیاز و صعود به مرحله فینال شد. بدین ترتیب مسابقه فینال این دوره از مسابقات در استان خوزستان، فردا (دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه) میان تیم‌های اقتصادپژوهان و رَسا برگزار می‌شود و تیم برنده به مرحله کشوری این مسابقات که اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.

همچنین مسابقه رده‌بندی برای تعیین تیم سوم مسابقات، فردا (دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه) میان تیم‌های شهید تهرانی مقدم از دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و افسران جنگ نرم از مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود. با پایان این رقابت‌ها و هم‌زمان با مسابقه فینال، طی مراسمی از برگزیدگان و داوران مسابقات با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.


نظر شما :