رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد :

غزه؛ هولوکاست واقعی

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷ کد : ۶۹۰۶۲ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
در جهانی که یک دروغ بزرگ به نام هولوکاست همه‌گیر می‌شود و هر گونه شک، تردید و یا تحقیق در مورد این دروغ گناهی نابخشودنی قلمداد می‌شود و به پشتوانه این فریب، رژیم منحوس صهیونیستی به خود اجازه می‌دهد انواع ظلم، ستم و وحشی‌گری را در حق مردم فلسطین مرتکب شود؛ غزه نماد هولوکاست واقعی نام می‌گیرد.
غزه؛ هولوکاست واقعی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ،دکتر حسن محمدی‌مجد گفت:

در حالی که جهان به ظاهر متمدن با ژست‌های فریبکارانه حقوق بشری مدعی حمایت همه‌جانبه از حقوق بشر بود و حرکت‌ها و جنبش‌های حق‌طلبانه اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کرد تا شاید بتواند میل و رغبت شدید و فطرت پاک انسان‌ها را از گرایش به دین مبین اسلام بازدارد و یا به گمان خویش این سرعت را کاهش بدهدو غافل از آنست که نشانه‌های حق به وضوح ظاهر می‌شود، در جهانی که یک دروغ بزرگ به نام هولوکاست همه‌گیر می‌شود و هر گونه شک، تردید و یا تحقیق در مورد این دروغ گناهی نابخشودنی قلمداد می‌شود تا به بهانه این دروغ و مظلوم‌نمایی جریانی پلید به نام صهیونیسم بتواند یک رژیم جعلی را پایه‌گذار شود و ۷۵ سال انواع ظلم و جنایت را در حق مسلمانان فلسطین روا بدارد، محققان در خصوص هولوکاست محاکمه می‌شوند و این فریب بزرگ مورد حمایت تمام دستگاه‌ها و نظامات استکباری واقع می‌شود و به پشتوانه این فریب این رژیم منحوس به خود اجازه می‌دهد انواع ظلم، ستم و وحشی‌گری را در حق مردم فلسطین مرتکب شود، غزه نماد هولوکاست واقعی نام می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افزود : پس از ۷۵ سال ظلم و جنایت مردم مقاوم و مسلمان فلسطین در اقدامی مشروع در پاسخ به تجاوز و غصب سرزمین خود در عملیات طوفان‌الاقصی، توانستند با رشادت و شجاعت خود تمام دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار را غافلگیر کنند و جبهه ظلم و کفر را متحمل یک شکست جبران‌ناپذیر نمایند.

شوکت تمام جبهه ظلم و کفر و تزویر به‌هم می‌خورد. واکنش رژیم منحسوس و ددمنش صهیونیستی به این عملیات شجاعانه کاملاً وحشیانه است. کودکان مظلوم و مردم بی‌دفاع آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند. عملیاتی که بر اساس تمام معیارهای انسانی و قانونی مصداق روشنی از جنایت جنگی است.

زمانی که جبهه کفر به پشتیبانی رژیم منحوس می‌پردازد، روسای اغلب کشورها برای اعلام حمایت از این رژیم جعلی به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند. اینجاست که نقاب فریبکارانه و مزدورانه غرب در حمایت از حقوق بشر می‌شکند و چهره کریه و متوحش غرب نمایان می‌شود.

آری واقعیت غرب این است. خانه‌ها، مدارس و حتی بیمارستان‌ها نابود می‌شوند. آب، برق، گاز قطع می‌شود. اجازه رسیدن کمترین کمک‌های انسانی داده نمی‌شود و قتل عام و نسل‌کشی در جریان است. کودکان و زنان در 140 روز گذشته توسط تمام سلاح‌‎های متعارف و نامتعارف مورد هجوم واقع می‌شوند. جنایات هولناکی که در دنیای مدرن و جلوی چشم دوربین‌ها اتفاق می‌افتد و جبهه ظلم و کفر وقیحانه بر ادامه آن پافشاری می‌کند. قطعنامه‌های توقف جنگ و آتش‌بس یکی پس از دیگری وتو می‌شود و یک نمایش تمام عیار از توحش نوین را به رخ جهانیان می‌کشد. غزه نماد و مقاومت ایمان و عزت امت اسلام مجروح می‌شود. اینجا هولوکاست واقعی است.

تعداد شهدا در 140 روز گذشته به بیش از ۲۹ هزار شهید می‌رسد. برای متوجه شدن تعداد شهدا خوب است بدانیم تعداد شهدای استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید بوده است. خوزستان قهرمان تاکنون در غم و اندوه عروج آسمانی فرزندان خود است اما امان از غزه...

به خاک و خون کشیده شدن بیش از  ۲۹ هزار شهید غزه و مجروح شدن حدود ۷۰ هزار نفر از برادران و خواهران ما در غزه، وجدان بشری را بیدار نموده در تمام جهان راهپیمایی‌های میلیونی شکل گرفته است. مردم علیه ظلم و ستم به پا خاستند و رستاخیزی را رقم زدند. اینجاست که ندای «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» طنین‌انداز می‌شود و جلوه‌های ایثار و رشادت و جانفشانی در راه حق و حقیقت نمایان می‌شود.

جبهه مقاومت با تمام قوا از لبنان، عراق، یمن و سوریه در جبهه مقابل رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکا، حامیان غربی و از همه بدتر و دردناکتر خیمه نفاق و تزویر حاکمان خائن و دست‌نشانده که تمام مرزهای توحش و ظلم را جابجا نموده‌اند، وارد میدان می‌شود و به دفاع از مظلوم می‌پردازد.

در ایام باسعادت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) امیدواریم خداوند این جهان را به قدوم مبارک ایشان منور بفرماید و نصرت الهی مستضعفان جهان رقم بخورد. ان‌شاءالله

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ آیه ۱۰۵ سوره انبیا


نظر شما :