رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان:

بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از ماه‌ها قبل تمام تلاش خود را برای تبیین اهمیت انتخابات و دعوت مردم به انتخابات به کار بسته‌اند.

بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از ماه‌ها قبل تمام تلاش خود را برای تبیین اهمیت انتخابات و دعوت مردم به انتخابات به کار بسته‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، دکتر حسن محمدی‌مجد گفت: ملت فهیم ایران با شناخت دقیق واقعیت‌های میدانی و معادلات ملی و بین‌المللی با شور و نشاط پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا بگویند علی‌رغم وجود مشکلات همچنان به آینده امیدوار هستند و می‌توان با یک انتخاب درست، آینده‌ای بهتر را رقم زد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم انقلابی کشور مخصوصاً مردم شهیدپرور استان خوزستان بار دیگر حماسه‌ای تاریخی را رقم زدند. مردم مسلمان و انقلابی ایران در حمایت از اسلام، کشور و در پاسداشت رشادت‌های شهیدان تمام قد به میدان آمدند و صحنه زیبای دیگری از اخلاص و وفای خود به انقلاب اسلامی را خلق کردند.

وی افزود: الحمدالله ملت فهیم ایران با شناخت دقیق واقعیت‌های میدانی و معادلات ملی و بین‌المللی با شور و نشاط پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا بگویند با وجود مشکلات همچنان به آینده امیدوار هستند و می‌توان با یک انتخاب درست، آینده‌ای بهتر را رقم زد.

محمدی‌مجد گفت: تمام ظرفیت‌ها برای میدان انتخابات بسیج شده‌اند تا مردم در امنیت و آرامش در انتخابات شرکت کنند. در این میان، سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بسیج تمام امکانات مادی و معنوی خود به میدان آمده است تا در این حماسه بزرگ نقش داشته باشد.

وی افزود: بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از ماه‌ها قبل تمام تلاش خود را برای تبیین اهمیت انتخابات و دعوت مردم به انتخابات به کار بسته‌اند. جا دارد در این خصوص از تلاش‌های مجاهدانه همکاران در معاونت‌های مختلف بخش‌های پژوهشی مخصوصا گروه پژوهشی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری ایکنا و مرکز افکارسنجی (ایسپا) کمال تشکر را داشته باشم.

  

  •  
  •  
  •  

نظر شما :