مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاد دانشگاهی :

حرکت جهاد دانشگاهی خوزستان می‌تواند منشأ تحول باشد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۹ کد : ۶۹۵۷۶ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان پژوهش و فناوری
دکتر رازانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در مصاحبه با روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، اظهار کرد:: امیدواریم فعالیت‌هایی که در طول یک سال گذشته در جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شده است، روز به روز شکوفاتر شود و در زمینه‌های مختلف به ویژه کارهای دانش بنیانی که در صنعت حفاری و مته حفاری از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، منشأ تحول شود.
حرکت جهاد دانشگاهی خوزستان می‌تواند منشأ تحول باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ،مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم فعالیت‌هایی که در طول یک سال گذشته در جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شده است، روز به روز شکوفاتر شود و در زمینه‌های مختلف به ویژه کارهای دانش بنیانی که در صنعت حفاری و مته حفاری از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، منشأ تحول شود.

دکتر رازانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در مصاحبه با روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: امروز از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی خوزستان بازدید داشتیم؛ امیدواریم فعالیت‌هایی که در طول یک سال گذشته در جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شده است، روز به روز شکوفاتر شود و در زمینه‌های مختلف به ویژه کارهای دانش بنیانی که در صنعت حفاری و مته حفاری از ۱۰ سال گذشته آغاز شده است، منشأ تحول شود.

وی ادامه داد: نمونه این کارها باز هم می‌تواند در جهاد خوزستان شکل بگیرد و در آینده خبرهای بیشتری در حوزه شیمی، برق، فعالیت‌های فرهنگی ویژه و آموزشی خواهند داشت. با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای جهاد دانشگاهی خوزستان ایجاد شده است، دوستان به سمتی حرکت می‌کنند که منشأ تحول باشد. مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی گفت: لازمه همه این اقدامات، همگرایی در سازمان است که امید است با درایت رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان، بتوانند از تمام ظرفیت سازمان در راستای اهداف خود استفاده کنند.


نظر شما :