بازدید سیدمحسن موسوی زاده، منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تحریریه ایکنا و ایسنای خوزستان

۰۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۸ کد : ۶۹۸۳۵ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
سید محسن موسوی زاده، منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز ۷ فروردین‌ماه در سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا خوزستان در تحریریه این خبرگزاری حضور یافت. وی سپس از تحریریه ایسنا بازدید نمود .
بازدید سیدمحسن موسوی زاده، منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تحریریه ایکنا و ایسنای خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، سید محسن موسوی زاده، منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز ۷ فروردین‌ماه در سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا خوزستان در تحریریه این خبرگزاری حضور یافت. وی سپس از تحریریه ایسنا بازدید نمود .

موسوی‌زاده در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی گفت: از سال ۹۰ که رئیس آموزش و پرورش بودم تا به اکنون و به خصوص در زمانی که در شورای اسلامی شهر اهواز بودم با بچه‌های قرآنی در ارتباط هستم.  استان خوزستان سرشار از استعدادهای هنری، قرآنی و ورزشی است. به عنوان منتخب مردم قول می‌دهم در کنار این‌ استعدادها باشم.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه از بدنه آموزش و پرورش و دوستدار تعلیم و تربیت هستم خود را یار دوازدهم مجموعه‌های فرهنگی می‌دانم.

وی مشکل اول و اساسی اهواز و استان خوزستان را ناهماهنگی بین مدیران و نبود وحدت بین نمایندگان استان و مرکز دانست و افزود: اگر بنا است کاری را پیگیری کنیم ۱۸ نماینده باید آن را دنبال کنیم تا صدای ما رساتر باشد و بتوانیم نتیجه بگیریم. مسئولین دولتی از وحدت ما قطعاً حساب خواهند برد و اگر تفرقه میان ما باشد آنها سود می‌کنند و ما ضرر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: با استاندار و منتخبین مردم در این دوره مجلس صحبت کردم ما باید از دولت بخواهیم که برای حل مناطق حاشیه‌ای اهواز اعتبار ملی دیده شود. اگر توقع ما این است که با درآمد شهرداری این مناطق ساماندهی شوند ۲۰ سال دیگر این موضوع محقق نخواهد شد. همانگونه که نعمت و امکانات خوزستان را ملی می‌بینید اعتبارات خوزستان را هم ملی ببینید. عقب ماندگی‌های خوزستان که از بعد از دفاع مقدس بر این استان تحمیل شد باید با اعتبارات ملی جبران شود. تصور اشتباهی هست که با اعتبارات استانی و درآمد شهرداری بشود شهرهای استان خوزستان را آباد کرد.

در ادامه دکنر حسن محمدی مجد،رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به معرفی آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی ، فرهنگی و پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان پرداخت .

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به بومی سازی دانش فنی بیش از هشت هزار قطعه در سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با تولید ۹ نوع مته‌ حفاری در پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی از خروج صدها میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شد .

محمدی مجد در خصوص فعالیت سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه پزشکی، توضیح داد: پژوشکده رویان جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری جز پنج مرکز اول دنیا است و به واسطه شبکه منسجم ایجاد شده در جهاد دانشگاهی کشور تکنولوژی و تکنیک‌های این پژوهشکده به مرکز درمان بیماری‌های ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان منتقل و سالها در این حوزه فعالیت میکنیم به گونه‌ای که جشن تولد دو هزاروپانصدمین فرزندحاصل درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی خوزستان گرفته شد . همچنین در مرکز پزشکی شماره یک خود با کمترین تعرفه بهترین خدمات را به اقشار مختلف مردم مخصوصا قشر ضعیف و متوسط جامعه ارائه می دهیم .

در پایان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با نمایندگان مجلس در حل مشکلات استان با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، از سیدمحسن موسوی زاده برای بازدید از قسمتهای مختلف سازمان دعوت به عمل آورد.  


نظر شما :