بازدید سرپرست آموزش و پرورش خوزستان از ایکنا و ایسنا

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۳ کد : ۷۰۶۲۵ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی فرهنگی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، دکتر عبدالله حبیبی سرپرست آموزش و پرورش خوزستان امروز ۹ اردیبهشت ماه در تحریریه خبرگزاری های ایکنا و ایسنا خوزستان بازدید نمود .
بازدید سرپرست آموزش و پرورش خوزستان از ایکنا و ایسنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، دکتر عبدالله حبیبی سرپرست آموزش و پرورش خوزستان امروز 9 اردیبهشت ماه در تحریریه خبرگزاری ایکنا خوزستان حضور یافت. وی سپس از تحریریه ایسنا بازدید نمود .

وی با بیان اینکه خوزستان بیش از یک میلیون وصد هزار دانش آموز دارد که این معادل مجموع دانش آموزان 5 استان همجوار خوزستان است گفت : برای بالا بردن کیفیت آموزش در استان باید همه دستگاه ها همت کنند و به آموزش و پرورش در این زمینه کمک کنند .

در ادامه دکتر حسن محمدی مجد،رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به معرفی آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی ، فرهنگی و پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان پرداخت . رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری آموزشهای مهارت محور برای دانش آموزان ونیز برگزاری آموزش های حین خدمت برای معلمان با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، از دکتر عبدالله حبیبی برای بازدید از قسمتهای مختلف سازمان دعوت به عمل آورد. سرپرست آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد خواستار تنظیم متن اولیه تفاهم نامه دوجانبه در این زمینه شد .


نظر شما :