مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۷ کد : ۷۱۷۷۲ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
امروز ۳۱ اردیبهشت ، به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان مراسم بزرگداشتی در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد .
مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، امروز 31 اردیبهشت ، به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان مراسم بزرگداشتی در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان باحضور کارکنان سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، دانشجویان و اساتید برگزار شد .

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت : سید شهید، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، عیدی خود را در میلاد امام رضا (ع) گرفت. شهادت توفیق بزرگی است و تنها نصیب اولیای خاص می‌شود. این سید عزیز مزد زحمات و تلاش‌های خود را گرفت.

وی اظهار کرد: دنیا جایگاه امتحان ما است. در واپسین لحظات زندگی پیامبر اکرم (ص)، اصحاب و یاران بسیار بی‌تابی می‌کردند و پیامبر (ص) فرمودند که اصلا بنا نبود ما در دنیا کنار هم جمع شویم بلکه وعده‌گاه ما بهشت است.

وی ادامه داد: سید شهید، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، عیدی خود را در میلاد امام رضا (ع) گرفت. شهادت توفیق بزرگی است و تنها نصیب اولیای خاص می‌شود. این سید عزیز مزد زحمات و تلاش های خود را گرفت.

رییس جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داد که راه و رسم امام حسین (ع) هنوز ادامه دارد. دکتر رئیسی نشان داد، می‌شود در این دنیای فتنه‌ها، همچنان آه و ناله مظلومان هم و غم اول باشد. 

محمدی‌مجد ادامه داد: شاهد جانفشانی‌ها هستیم. شهید امیرعبداللهیان، مثالی از مجاهدت و ایثار بود و در دوره وزارت وی شاهد تلاش‌ها و اتفاقات خوبی بودیم. جواب کوبنده به رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق‌ از نتایج دیپلماسی این مجاهد بود.

وی ادامه داد: امام جمعه تبریز، از مومنان بود و از بابت مردمی بودن، مردم تبریز به ایشان اظهار لطف و محبت داشتند. هر شهید، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم.


نظر شما :