مدیرکل بهزیستی خوزستان در جلسه مشترک با سازمان جهاددانشگاهی خوزستان خبر داد :

شرکت بیش از ۸۸۰ خوزستانی در آزمون استخدامی ویژه معلولان / این آزمون توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، شنبه ۱۲ خرداد جلسه ای با حضور دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان ، دکتر اثنی عشری ، معاون آموزشی سازمان ، دکتر مهران کریمیان ، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و معاونین ایشان در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان با موضوع نحوه برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان توسط سازمان جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد .
شرکت بیش از ۸۸۰ خوزستانی در آزمون استخدامی ویژه معلولان / این آزمون توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، شنبه 12 خرداد جلسه ای با حضور دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان ، دکتر اثنی عشری ، معاون آموزشی سازمان ، دکتر مهران کریمیان ، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و معاونین ایشان در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان با موضوع نحوه برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان توسط سازمان جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد .

در این جلسه در ابتدا دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان گفت : سازمان جهادانشگاهی خوزستان یکی از موفق ترین نهادهای برگزارکننده آزمون های استخدامی ادارات مختلف در استان است که برگزاری موفق آزمون استخدامی معلمان به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی استان با حضور 23928 شرکت کننده در ۷ شهرستان و ۸۹ حوزه در سطح شهرهای اهواز، دزفول، شوشتر، آبادان، ایذه، مسجدسلیمان، بهبهان گواه این حقیقت است .

سپس دکتر اثنی عشری، معاون آموزشی سازمان ضمن ارایه آمار شرکت کنندگان در این آزمون به تشریح امکانات در نظرگرفته برای اجرای هرچه بهتر آزمون پرداخت .

در ادامه دکتر مهران کریمیان ، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: این آزمون برای اولین بار در تاریخ استخدام کشور به دستور دولت و رئیس جمهور شهید برگزار می‌شود. تعداد زیادی از معلولانی که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شدند متاسفانه فرصت استخدام نداشتند به این دلیل آزمون ویژه معلولان در سازمان‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود و در سراسر کشور 4 هزار معلول، استخدام خواهند شد. وی عنوان کرد: در استان خوزستان، 881 معلول در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و از طریق این آزمون، 257 معلول یعنی حدود 35 درصد پذیرفته خواهند شد و در دستگاه‌های مختلف سراسر استان مشغول به کار خواهند شد. مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: این آزمون ویژه است زیرا معلولان شرایط و مشکلات جسمی دارند بنابراین برای حضور در جلسه آزمون هماهنگی لازم انجام شده و مکان مناسب از سوی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه برخی از معلولان نیاز به منشی دارند بنابراین، 109 منشی در نظر گرفته شده است. وی افزود: تمام تلاش مجموعه بهزیستی و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان این است که به افراد کمک شود تا شاهد رقابت خوبی باشیم. این آزمون ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 17 خردادماه در اهواز، پردیس، خیابان پژوهش، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار خواهد شد. خوابگاه‌های بهزیستی نیز برای افرادی که از روستاها و شهرهای دور برای شرکت در آزمون مراجعه می‌کنند، فعال شده است. 


نظر شما :