رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان :

مردم عزیز ایران بار دیگر می توانند با حضور حماسه ساز و انتخاب شایسته خود ، موجبات تقویت و پیشرفت ایران عزیز را فراهم کنند

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۱ کد : ۷۳۲۲۲ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان ، در آستانه مر حله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان ابراز کرد : جمهوری اسلامی ایران ، ثمره خون ۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن است . رشادتها‌، مجاهدتها و ازجان گذشتگی های شهدا، جانبازان، مجاهدان و همه مردم کشور سبب بروز و ظهور ایران اسلامی شده است . جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام دشمنی های خارجی و فراز و نشیبهای داخلی درحال پیشرفت و نزدیک شدن به قله های تعالی است .
مردم عزیز ایران بار دیگر می توانند با حضور حماسه ساز و انتخاب شایسته خود ، موجبات تقویت و پیشرفت ایران عزیز را فراهم کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، دکتر حسن محمدی مجد ، رئیس سازمان ، در آستانه مر حله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان ابراز کرد : جمهوری اسلامی ایران ، ثمره خون 220 هزار شهید گلگون کفن است . رشادتها‌، مجاهدتها و ازجان گذشتگی های شهدا، جانبازان، مجاهدان و همه مردم کشور سبب بروز و ظهور ایران اسلامی شده است . جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام دشمنی های خارجی و فراز و نشیبهای داخلی درحال پیشرفت و نزدیک شدن به قله های تعالی است .

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ادامه داد : مردم عزیز ایران بار دیگر می توانند با حضور حماسه ساز و انتخاب شایسته خود ، موجبات تقویت و پیشرفت ایران عزیز را فراهم کنند .

وی گفت : حضور پرشور در انتخابات ، تقویت پشتوانه جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن فرصتهای جدید برای آبادانی کشور و برطرف شدن تهدیدات احتمالی را به همراه خواهد داشت . انتخاب شایسته رئیس جمهور می تواند زمینه فعال سازی بسیاری از ظرفیت های مادی و معنوی کشور و پیشرفت چشمگیر کشور شود . استفاده از ظرفیت جوانان و توانمندی های داخلی و گسترش روابط خارجی ، تنها با انتخاب درست محقق می شود .

جهادگران سازمان جهاددانشگاهی ، تمام علاقه مندان به پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می نمایند .

 


نظر شما :