باحضور اساتید و اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان ؛

طرح ضیافت اندیشه به مدت سه روز برگزار می شود

۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۴ کد : ۷۳۳۶۶ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی
طرح ضیافت اندیشه از امروز ۱۸ تیر باحضور اساتید و اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان در محل موسسه آغاز شد و تا ۲۰ تیر ادامه خواهد داشت .
طرح ضیافت اندیشه به مدت سه روز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، طرح ضیافت اندیشه از امروز 18 تیر باحضور اساتید و اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان در محل موسسه آغاز شد  .


در جلسه امروز طرح ضیافت اندیشه دکتر اصغر منتظر القایم ، عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان در ابتدا به تشریح مفهوم تمدن و فرهنگ و تاثیر متقابل این دو برهم پرداخت .

دکتر منتظر القایم در ادامه با تقسیم دانشگاه ها به 5 نسل به توضیح ویژگیهای نسل اول تا پنجم دانشگاه ها پرداخت و  با اشاره به نقشی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و نیز سند چشم انداز برای دانشگاه های کشور قائل شده اند به توضیح نقش دانشگاه های داخلی در شکل گیری تمدن ایرانی اسلامی و نیز  شکل گیری مرجعیت علمی در ایران پرداخت .

لازم به ذکرست که این دوره از طرح ضیافت اندیشه با موضوع مبانی دانشگاه تمدن ساز اسلامی از امروز 18 تیر در محل موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان آغاز و تا 20 تیر ادامه خواهد داشت .


نظر شما :