آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری :

جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم است

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۳ کد : ۷۴۲۲۳ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان فرهنگی
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ، امروز ۱۴ مرداد ،آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان حضور یافت .
جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ، امروز 14 مرداد ،آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان حضور یافت .

در این دیدار در ابتدا دکتر حسن محمدی مجد ، ریاست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای سازمان در حوزه های مختلف فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ارائه نمود .

محمدی مجد در ادامه گفت : جهادگران جهاددانشگاهی همواره با مجاهدت توانسته اند کارهای بزرگی را به سرانجام برسانند .
وی با تاکید بر ظرفیت های جهاددانشگاهی ، آمادگی این سازمان را برای حضور در عرصه های مختلف خدمت رسانی و انجام پروژه های اثرگذار اعلام نمود .
رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در ادامه گفت : یکی از عوامل اصلی موفقیت جهاددانشگاهی وجود همکاران پرتلاش و مجاهدی است که با اعتماد به جهاد علمی و علم جهادی ماموریت های مهمی را به سرانجام رسانده اند و این راه پرافتخار همچنان ادامه دارد .

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، با تبریک سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی و عرض خداقوت به جهادگران جهاددانشگاهی گفت : توجه جهاددانشگاهی را به 5 مساله اساسی جلب می نمایم .
مساله اول بحث صنعت است که باتوجه به وجودد صنایع بزرگ مانند نفت ، فولاد و پتروشیمی در استان خوزستان و باتوجه به ارتباط خوب سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با این صنایع ، توسعه این ارتباطات و واگذاری پروژه های مهم و اثرگذار ازسوی صنایع به جهاددانشگاهی مورد انتظار است .

مساله دوم ، مساله کشاورزی است که باتوجه به اهمیت کشاورزی نوین و مدیریت منابع آب ، شایسته است جهاددانشگاهی در این حوزه فعالیتهای خود را توسعه دهد .
مساله سوم ، مساله درمان است . باتوجه به فعالیتهای باسابقه جهاددانشگاهی خوزستان در این زمینه ، الحمدلله مقبولیت و رضایت خوبی وجود دارد ، جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم است .

وقتی نام جهاددانشگاهی می آید ، آرامش برای مردم حاصل می شود . 

ایشان در ادامه برلزوم توجه به اردوهای جهادی در زمینه خدمت رسانی به مردم تاکید نمودند .
بحث چهارم ، بحث فضای مجاتزی است . باتوجه به گذران بخش قابل توجهی از اوقات مردم در فضای مجازی ، توجه به محتوای فضای مجازی و غنی بخشی به محتوا یکی از فعالیت های اثربخش خواهد بود .
مساله پنجم ، مساله دانشگاه است . ارتباط مفید ، دقیق و موثر با دانشجویان می تواند موجب بهبود فضای دانشگاه و حرکت به سمت دانشگاه آرمانی گردد .

در پایان ایشان ضمن تشکر وقدردانی از تلاش های جهادگران و ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده ، ارتقاء سطح فعالیت ها وبرداشتن قدم های محکم تر در راه توسعه و تعالی را خواستار شدند . 


نظر شما :