فرماندار اهواز باحضور در ایسنا :

ایسنا در انتشار اخبار صحیح و شفاف‌سازی مسائل روز پیش‌رو است و همواره خبرهای ایسنا قابل استناد و مورد اعتماد ما و مردم هستند.

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۰ کد : ۷۴۶۸۱ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان
سید احمد موالی‌زاده ، فرماندار اهواز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار از سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بازدید به عمل آورد .
ایسنا در انتشار اخبار صحیح و شفاف‌سازی مسائل روز پیش‌رو است و همواره خبرهای ایسنا قابل استناد و مورد اعتماد ما و مردم هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، سید احمد موالی‌زاده ، فرماندار اهواز  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار از سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بازدید به عمل آورد .

سید احمد موالی‌زاده با حضور در خبرگزاری ایسنا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری عرصه شهادت فی سبیل الله است. ما اکنون در جنگ نرم هستیم و در این شرایط، خبرنگاری شغل حساس و مهم و جنگ به تمام معنا است.

وی افزود: رسانه‌های معاند خیر مردم ما را نمی‌خواهند و همواره در حال تلاش هستند تا بسیاری از موضوعات را وارونه نشان دهند اما خبرنگاران انقلابی و جهادگران این عرصه با انجام صحیح رسالت خبری خود بسیاری از موضوعات را تبیین و شفاف می‌کنند.

موالی‌زاده با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایسنا گفت: ایسنا در انتشار اخبار صحیح و شفاف‌سازی مسائل روز پیش‌رو است و همواره خبرهای ایسنا قابل استناد و مورد اعتماد ما و مردم هستند. ایسنا یک خبرگزاری علمی و مستند است و خبرنگاران این خبرگزاری نیز مورد اعتماد ما هستند.
همچنین در این جلسه دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ضمن بیان توانمندیها و دستاوردهاو معرفی بخش های مختلف سازمان بر استفاده از ظرفیت های سازمان در جهت خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه مخصوصا ارائه خدمات پزشکی با استفاده از به روزترین دستگاه ها در مناطق محروم تاکید کرد .


نظر شما :