با انعقاد قرارداد بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان صورت گرفت :

مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان در طرح رویش امید زوج های نابارور

با حضور دکتر حسن محمدی مجد ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، معاون پژوهشی و مدیر مرکز درمان ناباروری سازمان و سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شه پیری مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان، قرارداد ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج های نابارور معرفی شده توسط این موسسه منعقد گردید.
مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان در طرح رویش امید زوج های نابارور

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، با حضور دکتر حسن محمدی مجد ریاست جهاد دانشگاهی خوزستان، معاون پژوهشی و مدیر مرکز درمان ناباروری سازمان و سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شه پیری مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان، قرارداد ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج های نابارور معرفی شده توسط این موسسه منعقد گردید.

در این جلسه دکتر محمدی مجد، با اشاره به اینکه هردو نهاد جهاد دانشگاهی و بسیج از نهادهای اثرگذار انقلاب هستند که به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) بنیان نهاده شده اند، به لزوم بسط و گسترش فرهنگ بسیجی و کارجهادی در زمینه های مختلف علی الخصوص نقش آفرینی هرچه بیشتر در موضوعات درمانی و ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان اشاره نمود و از اعلام آمادگی مراکز پزشکی این سازمان جهت ارائه انواع خدمات تخصصی و به ویژه خدمات درمان ناباروری به زوجین نیازمند استان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شه پیری مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح کمک به زوج های نابارور در سال گذشته به صورت استانی در حال اجرا بوده است که امسال با تبدیل به طرح رویش امید زوج های نابارور بصورت ملی در حال اجرا می‌باشد.

مسئول خدمات درمانی بسیجیان خوزستان بیان داشت: اطلاع رسانی در خصوص این طرح از طریق زنجیره های درمانی بسیج و خانه های بهداشت سراسر استان می باشد، به این شکل که پس از معرفی زوج های نابارور و تشکیل پرونده، این افراد تحت پوشش قرار گرفته و برای کد ملی هر زوج یک بیمه نامه تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان خدمات صادر میشود که می‌تواند در سراسر کشور به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و مورد استفاده قرار دهند.

ایشان در ادامه اشاره نمود تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر خوزستانی در این طرح ثبت نام کرده اند. حسینی در ادامه با اظهار خرسندی از عقد قرارداد با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان اشاره نمود با توجه به ارائه خدمات با کیفیت در این مرکز امیدواریم گامی مهم در جهت درمان مشکل ناباروری زوج های متقاضی در این طرح برداریم.


نظر شما :