در بازدید هیات عراقی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان مطرح شد:

توسعه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و کشور عراق در حوزه گردشگری سلامت

امروز پنج شنبه ۵ مهرماه، نشست تخصصی گردشگری سلامت با حضور هیات عراقی، مسئولان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و مسئولان استانی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی برگزار شد.
توسعه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و کشور عراق در حوزه گردشگری سلامت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، امروز پنج شنبه ۵ مهرماه، نشست تخصصی گردشگری سلامت با حضور هیات عراقی، مسئولان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و مسئولان استانی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی برگزار شد. 

در این نشست مدیران حوزه گردشگری سلامت عراق و فعالان بخش خصوصی در این زمینه شرکت فعالی داشتند. مدیران بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان به همراه معاونین و مسئولان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در این نشست حضور داشتند.

دکتر حسن محمدی مجد رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های علمی موجود در این نشست به تشریح توانمندیهای علمی جهاددانشگاهی پرداخت و گفت: به واسطه تلاش دانشمندان و متخصصان جهاد دانشگاهی موفق شدیم، تکنولوژی پژوهشگاه رویان را به استان خوزستان منتقل کنیم که گامی بلند در بهبود وضعیت سلامت استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پژوهشکده رویان، جزو ۵ مرکز اول جهان در حوزه ناباروری است‌. ایشان با اشاره به جایزه شهید کاظمی آشتیانی و مشارکت دانشمندان جهان جهت دریافت این جایزه علمی، به نمونه های از موفقیتهای حوزه پزشکی جهاددانشگاهی اشاره نمود. رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به خدمات صورت گرفته در مرکز ناباروری این سازمان عنوان کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی با توجه ارایه خدمات ناباروری به زوج‌ها و دارا بودن سطح علمی بالا تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ تولد موفق داشته است.

دکتر محمدی مجد در ادامه ضمن بیان اشتراکات فرهنگی و مزایای درمان در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، آمادگی این سازمان را جهت ارائه خدمات پزشکی در سطح جهانی اعلام نمود.

مهندس ارسطو زاده مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در این نشست به مزایای استان خوزستان پرداخت و آمادگی این سازمان را برای تسهیل گری در حوزه گردشگری اعلام نمود.

در ادامه این نشست، پس از بحث و بررسی های تخصصی، مسوول هیات عراقی دکتر امیر غازی ضمن تشکر از حسن میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و ابراز شگفتی از پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران با توجه به مزایای درمان در خوزستان‌، آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های فی مابین اعلام نمود.


نظر شما :