جهاد دانشگاهی خوزستان، میزبان ۳ هزار داوطلب هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۳۳۹۸ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی
قائم‌مقام مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی پنج‌شنبه (۳۰ آبان‌ماه) به میزبانی این مرکز خبر داد.
جهاد دانشگاهی خوزستان، میزبان ۳ هزار داوطلب هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، علی بردیده با بیان این مطلب اظهار کرد: مرکز آزمون مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان، در دو نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه (30 آبان‌ماه) میزبان داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی مشترک آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی بود.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در اهواز به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه پیام نور و مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان، افزود: این آزمون در نوبت صبح پنج‌شنبه با حضور حدود 2 هزار و 300 داوطلب خانم آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد.

قائم‌مقام مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: همچنین در نوبت عصر روز پنج‌شنبه، هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی با حضور نزدیک به 700 داوطلب خانم در این مرکز برگزار شد.

بردیده با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی خوزستان از سال 92 تاکنون بیش از یک‌صد آزمون متمرکز برای سازمان سنجش و دستگاه‌های اجرایی برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: این مرکز در سال 96 و در ارزیابی مراکز مختلف از سوی سازمان سنجش کشور به‌عنوان یکی از مراکز برتر انتخاب شد.


نظر شما :