رییس جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد:

حضور ۹ واحد جهاددانشگاهی در نمایشگاه نفت / رونمایی از مته‌های حفاری‌ جدید

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۳ کد : ۴۱۲۶۸ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان پژوهش و فناوری
رییس جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه صنعت نفت خوزستان یکی از نمایشگاه‌های قدیمی است که دستاوردهای نهادهای مختلف را معرفی می‌کند، گفت: امسال سازمان جهاد دانشگاهی با حضور ۹ واحد از استان‌های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده است.
حضور ۹ واحد جهاددانشگاهی در نمایشگاه نفت / رونمایی از مته‌های حفاری‌ جدید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خوزستان، سید علیرضا علوی در حاشیه بازدید از غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه تخصصی نفت اهواز که امروز (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه پژوهش و فناوری است که سالیان سال با هدف خدمت به جامعه اسلامی و بومی سازی قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف، مبارزه با تحریم‌ها و خوداتکایی در حال تلاش است.
وی افزود: بارها در نمایشگاه‌های مختلف مجموعه دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت نفت به نمایش گذاشته شده است. 
رییس جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: نمایشگاه صنعت نفت خوزستان نیز یکی از نمایشگاه‌های قدیمی است که دستاوردهای نهادهای مختلف را معرفی می‌کند. امسال سازمان جهاد دانشگاهی با حضور ۹ واحد از استان‌های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده است.
علوی گفت: مجموعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در دهه‌های گذشته به ویژه در سال‌های اخیر نشان داده است که توان تولید و ساخت بزرگترین و پیچیده‌ترین قطعات مورد نیاز صنعت نفت را در کشور دارد و تنها به خودباوری و خوداتکایی نیاز داریم.   
وی بیان کرد: خوشبختانه چند سالی است که این خودباوری در صنعت نفت کشور به منصه ظهور رسیده و تعامل خیلی خوبی با شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دیگر مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های شرکت ملی نفت داریم.
رییس جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: همکاری صنعت و دانشگاه موجب شده، ریز تا درشت قطعات پیچیده توسط جهاد دانشگاهی به تولید انبوه برسد. قطعاتی که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند به صورت میدانی تست و مورد تایید وزارت نفت و شرکت‌های وابسته رسیده‌اند که سمبل این تولیدات در اهواز مته‌های حفاری است.
وی بیان کرد: دو نمونه از مته‌های حفاری جدید جهاد دانشگاهی خوزستان در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان سید علیرضا علوی نمایشگاه نفت


نظر شما :