در نمایشگاه نفت انجام شد؛

بررسی زمینه‌های همکاری جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۳ کد : ۴۱۳۰۸ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان پژوهش و فناوری
نشست بررسی زمینه‌های همکاری جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق در نمایشگاه صنعت نفت اهواز برگزار شد.
بررسی زمینه‌های همکاری جهاددانشگاهی خوزستان و دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، در این نشست که پیش از ظهر امروز، ۱۸ بهمن ماه در حاشیه بازدید دکتر ربیع ثجیل رییس دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق از این نمایشگاه در غرفه جهاددانشگاهی برگزار شد، دکتر سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری ارایه کرد.

دکتر ربیع ثجیل رییس دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه خود در سه حوزه فنی مهندسی، مدیریت و مهندسی پزشکی بر آمادگی برای همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بیشتر دانشگاه‌های عراق در حوزه دانشی تصریح کرد: آنچه در این نمایشگاه دیدم گذر جهاددانشگاهی از مرحله دانش به فناوری و محصولات دانش بنیان است.

رییس دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق عنوان کرد: بخشی از تولیدات جهاددانشگاهی خوزستان را مشاهده کردیم و این تولیدات، باعث افتخار هستند.

ثجیل عنوان کرد: دستاوردهایی که در این نمایشگاه مشاهده شد باعث ایجاد قوت قلب و شجاعت برای توسعه این همکاری‌ها خواهد بود. ان شالله در آینده برای توسعه همکاری‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد.

در این بازدید دکتر عدنان عبدالله عتیق و دکتر نوراس جاسم روسای دانشکده‌های فنی و مهندسی پزشکی دانشگاه پلی تکنیک جنوب عراق نیز حضور داشتند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان نمایشگاه نفت


نظر شما :