پیام تسلیت رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۷ کد : ۴۲۵۳۰ اخبار عمومی سازمان
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، متن پیام دکتر سیدعلیرضا علوی به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد خستگی ناپذیر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدمحسن شفیعی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان موجب اندوه عمیق دانشگاهیان استان گردید.

این عالم وارسته نمونه بارزی از جایگاه رفیع روحانیت در بین اهالی علم و فرهنگ بود. حسن خلق، سخت کوشی، رفتار پدرانه و پایبندی به آرمان ها و ارزش ها از وی، نمونه ای برجسته و عزیز از روحانیت در بین اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان ساخته بود.

هرچند از حضور مادی آن عزیز محروم شدیم، اما اطمینان دارم آثار سه دهه حضور ارزشمند آن مجاهد بزرگ همچنان در فضای دانشگاه‌های استان خوزستان باقی خواهد ماند.

به نیابت از جهادگران سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان این مصیبت را به جامعه دانشگاهی و حوزوی استان و به ویژه پدر و مادر، همسر و فرزندان گرامی آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می کنم. ان شاالله در جوار برادر شهیدشان مهمان سید و سالار شهیدان (ع) باشند."

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی درگذشت


نظر شما :