کتاب عکس "عالم پرتلاش" در جهاددانشگاهی خوزستان رونمایی شد

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۸ کد : ۴۳۲۸۷ اخبار برگزیده فرهنگی
کتاب عکس "عالم پرتلاش"، گرامی‌داشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رونمایی شد.
کتاب عکس "عالم پرتلاش" در جهاددانشگاهی خوزستان رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، آیین رونمایی از کتاب عکس "عالم پرتلاش" از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان برای گرامی‌داشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی امروز چهارشنبه، هفتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

این کتاب مشتمل بر ۱۱۰ عکس از فعالیت‌های مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، رییس فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان است که توسط عکاسان خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای خوزستان به تصویر کشیده شده‌اند.

دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر علی‌محمد آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا شفیعی و سید محمدمهدی شفیعی برادر و فرزند آن فقید سعید و همچنین دکتر محمد راضی‌جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان، میهمانان آیین رونمایی از کتاب عکس "عالم پرتلاش" بودند.

دکتر سیدعلیرضا علوی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان، در مقدمه این کتاب نوشته است: «چهل روز است دانشگاهیان استان خوزستان در فراق پدر معنوی خود در غم و اندوه وصف ناپذیری به سر می‌برند. این ایام کم نیستند افرادی که شب‌ها با چشمان گریان سر به بالین می‌گذارند و امید به تجدید دیداری ولو کوتاه در عالم خواب با عزیزی دارند که باور هجرانش هنوز هم برایشان سخت است. این روزها دانشگاهیان خوزستان با اندوه به بیان خاطرات شیرین از روزهای همنشینی و مصاحبت با مردی که وجود و حضورش در بین آنان قوت قلب و موجب آرامش همگان بود، می‌پردازند. مردی که حسن خلق بی‌نظیرش او را "سید محسن" دانشگاهیان کرده بود، فارغ از هر عنوان و لقب دیگری. منش او، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را به خانه امن دانشگاهیان تبدیل کرد و مهارتش در تالیف قلوب، فضای همدلی و مودت در میان دانشگاهیان را به وجود آورد. اما چه دشوار بود در نخستین روز کاری امسال دیدن دفتر او بدون حضورش. دانشگاهیان خوزستان دلتنگ "سلام الله علیکم" های پیامک‌های محبت آمیز او در سحرگاهان و دیدن روی خندان و پرمهرش در نشست‌ها و جلسات هستند. دلتنگی وصف ناپذیر فرزندان و دوستدارانش در سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان آنان را بر آن داشت تا با مرور تصاویر ثبت شده توسط عکاسان خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا یاد روزهای خوش و نعمت مراوده با او را گرامی بدارند. آنچه پیش روی چشمان شماست روایت تصویری گزیده‌ای از حضور پربرکت این عالم پرتلاش در عرصه‌های مختلف است. از همکارانم که با اشک چشم این مجموعه را تهیه کردند، سپاسگزارم.» 

نسخه الکترونیک این کتاب نیز منتشر شد. برای دریافت آن روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://cdn.isna.ir/d/off/khouzestan/2022/04/27/0/62246739.pdf?ts=1651065407919

انتهای پیام

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی


نظر شما :