برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌ها به میزبانی جهاد دانشگاهی خوزستان

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۸ کد : ۱۰۲۳۴ اخبار برگزیده اخبار عمومی سازمان آموزشی
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداری‌های کشور در استان خوزستان از سوی جهاد دانشگاهی خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌ها به میزبانی جهاد دانشگاهی خوزستان

به گزارش رواابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، رمضان شیرعلی داورپناه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتشنشانی شهرداری‌های کشور در روز جمعه 18 مردادماه، اظهار کرد: این آزمون در یک نوبت صبح برگزار می‌شود و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون برگزاری فرآیند آن را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان 6 هزار و 333 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 150 نفر جذب سازمان آتش‌نشانی شهرداری‌های استان خواهند شد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با بیان اینکه آزمون در شهرستان‌های اهواز و دزفول برگزار می‌شود، گفت: سه حوزه امتحانی شامل مجتمع آموزش عالی جهاد دداانشگاهی خوزستان، آموزشکده فنی پسران اهواز و مرکز علمی کاربردی دزفول یک، میزبان داوطلبان این آزمون هستند.

شیرعلی داورپناه افزود: از روز یک‌شنبه‏ 13 مردادماه امکان پرینت کارت ورود به جلسه وجود دارد و 2 باجه رفع نقص نیز در نظر گرفته شده که در شهرستان‌های محل آزمون مستقر هستند. بر این اساس در اهواز مرکز آموزش‌های تخصصی  کوتاه‌مدت شماره یک جهاد دانشگاهی خوزستان واقع در ضلع جنوبی استادیوم تختی و در دزفول مرکز علمی کارربردی شماره یک از عصر روز سه شنبه 15 مردادماه تا روز پنج شنبه 17 مرداد، پاسخگوی مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

کلید واژه ها: آزمون آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شهرداری آتش نشانی


نظر شما :