رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد:

آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری‌های مشترک با شرکت ملی‌حفاری

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی خوزستان این آمادگی را دارند تا همکاری‌های مشترکی را با شرکت ملی‌حفاری ایران انجام دهند.
آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری‌های مشترک با شرکت ملی‌حفاری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، سیدعلیرضا علوی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران که امروز، ۲۴ آذرماه در نمایشگاه صنعت نفت در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در خوزستان در دو دهه گذشته کارهای مشترک و بسیار خوبی را با شرکت ملی‌حفاری ایران داشته است و امیدواریم این همکاری‌های مشترک ادامه داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه تولید مته‌های حفاری در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان در حال انجام است. همچنین تعامل بسیار خوبی میان مرکز خدمات تخصصی جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران وجود دارد.

علوی خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان این آمادگی را دارند تا کارهای مشترکی را با ملی‌حفاری انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، امروز ۲۴ آذرماه جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی‌حفاری ایران یک تفاهم‌نامه در قالب همکاری‌های علمی و پژوهشی منعقد کردند. این تفاهم‌نامه به منظور گسترش زمینه‌های همکاری و علمی و پژوهشی جهت رفع نیازهای موجود در صنایع کشور به ویژه صنعت حفاری به امضا رسید.


نظر شما :