مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران:

جهاددانشگاهی از مراکزی است که می‌تواند به صنعت نفت کمک کند

مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران گفت: جهاددانشگاهی یکی از مراکزی است که می‌تواند به صنعت نفت ایران کمک کند.
جهاددانشگاهی از مراکزی است که می‌تواند به صنعت نفت کمک کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، سید عبدالله موسوی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران که امروز، ۲۴ آذرماه در نمایشگاه صنعت نفت در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کشور و صنعت نفت به گونه‌ای است که باید تعاملات بسیار خوبی در همه رشته‌ها و زمینه‌های فنی برای بهینه کردن دانش فنی در صنایع انرژی انجام بگیرد و جهاددانشگاهی یکی از مراکزی است که می‌تواند به صنعت نفت ایران کمک کند.

وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های حفاری در جهان است و در این زمینه به دنبال آن است تا همه نیازمندی‌های فنی و اقتصادی خود را در اختیار مراکز دانشگاهی و پژوهشی قرار دهد تا این مراکز با انجام کارهای پژوهشی این نیازها را مرتفع کنند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: صنعت نفت ایران اکنون بیش از ۸۰ درصد از تولیدات مصرفی خود را از داخل تامین می‌کند و این مساله برای کشور بسیار افتخارآمیز است.

موسوی با اشاره به بحث اعمال تحریم‌های ظالمانه عنوان کرد: دستاوردهای چنین نمایشگاه‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی باعث رشد صنعت داخل می‌شود و این مسایل باید با جدیت پیگیری شوند.

وی ادامه داد: قراردادهایی که با جهاددانشگاهی داشته‌ایم تاکنون بسیار موفق بوده‌اند. این مجموعه در زمینه ساخت دکل‌ها موفق عمل کرده است و امیدواریم بتواند به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و در این زمینه باید هزینه‌های کشور و همچنین هزینه‌های تولید نفت را کاهش دهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، امروز ۲۴ آذرماه جهاد دانشگاهی خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران یک تفاهم‌نامه در قالب همکاری‌های علمی و پژوهشی منعقد کردند.


نظر شما :