تیم اندیشه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور تیم برتر مسابقات مناظره دانشجویی خوزستان شد

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۸ کد : ۹۶۰۰ فرهنگی
هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران مرحله استانی خوزستان، با برگزاری مسابقه فینال و برتری تیم اندیشه از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاتمه یافت.
تیم اندیشه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور تیم برتر مسابقات مناظره دانشجویی خوزستان شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خوزستان، این مسابقات از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خوزستان با هدف افزایش نشاط و پویایی فرهنگی اجتماعی دانشجویان و با حضور چهار تیم از دانشگاه های اهواز در تیرماه جاری طی دو مرحله مقدماتی و نهایی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
در مرحله فینال این مسابقات‏ که سه‌شنبه 25 تیرماه برگزار شد، دو تیم اندیشه از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان موافق و تیم روشنگران از دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مخالف پیرامون گزاره ”حمایت همه جانبه‌ی دولت از تولید خودرو داخلی به ضرر مردم است“ به رقابت پرداختند که در نهایت با رای هیآت داوران‏ تیم اندیشه موفق شد به عنوان برتری این مسابقات دست یابد.
داوری این مسابقات را دکتر منصور امین از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور‏، دکتر سیدمحسن آل سیدغفور از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتر نوید سیاه پلو عضو هیآت علمی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برعهده داشتند.
همچنین پس از برگزاری فینال و با معرفی تیم برتر‏، آئین تقدیر از برگزیدگان این مسابقات برگزار و با اعطای هدایایی از تیم برتر مسابقات تقدیر شد.
هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیر طوسی در قالب تیم های چهارنفره دانشجویی با شعار ”مناظره فرصتی برای یادگیری“ و با تأکید بر افزایش روحیه گفتمان سازی در میان قشر دانشجو برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به عنوان موافق یا مخالف به ارائه نظرات‏، دیدگاه‌ها و نتیجه‌گیری خود از موضوع مورد بحث می‌پردازند.
مرحله منطقه‌ای این رقابت‌ها مهر و آبان‌ها امسال در قالب چهار منطقه در سطح کشور برگزار می‌شود.


نظر شما :